*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
Tjejer ni ska se att det ordnar sig! Det är ju ett tag kvar iallafall. Jag är övertygad om att vi alla 080823 par kommer få den bästa dagen!!
Tjejer ni ska se att det ordnar sig! Det är ju ett tag kvar iallafall. Jag är övertygad om att vi alla 080823 par kommer få den bästa dagen!!
Ja, det är sant! Det brukar vara bra väder då!
Jag bestälde den här idag:
www.adlibris.se/product.aspx
Vi har också bestämt att vi ska ha bubblor. Innan hade vi köpt tyg-rosblad men det kanske inte är så poppis att kasta ut på kyrkogården...
Men får alla en var eller ska man köpa till typ hälften?? Vi har ju ca 70 gäster. Kan ju bli lite blött..
AnnaochHenrik skrev 2008-04-11 11:37:13 följande:
Miss Blue skrev 2008-04-11 11:35:33 följande:
Ja, nu är det verkligen inte långt kvar!!! Träffade m2b släkt igår och de blev en del prat om bröllopet. Känns jätteroligt och jag längtar!!!!!
aahhhaaaaggrrrr Måste få spy lite: Fick frågan om det var ok att ta med en unge FAST vi hade skrivit i still med: Barnfritt. Varför??? blev så ställd av frågan så jag vet inte vad jag svarade riktigt. Hon såg nog på mig att jag inte blev så himla förtjust i att hon frågade och sa snabbt att det kanske kan lösa sig. Hennes barn kommer vara ca 5 månader då...Känns som om man är askall och känslolös bara för att man inte vill ha med en bebis på sitt bröllop.
Idag känns det bättre!