Inlägg från: nicolina2008 |Visa alla inlägg
  • nicolina2008

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Miss Blue: Jättefina placeringskorten!

Idag ska vi få hämta våra ringar!!
    Annars är det ganska lungt på planeringsfronten. Ska träffa min frisör i maj och prata smink och frisyr. Sen blir det ett besök hos floristen också.
    Det droppar in osa svar med jämna mellanrum, ungefär hälften har svarat.

• nicolina2008

Anna: Ja det låter som en bra idé! Jag tänkte nog oxå börja med det snart.

Själv fick jag hämta mina skor igår (finns i galleriet). De är jättefina! Nu längtar jag tills jag får hämta klännigen (borde bli i slutet av denna månad)!

• nicolina2008

Hur gör ni med bordsplaceringen? Blandar hej vilt eller sätter de som känner varandra nära varandra?

• nicolina2008

Ja man får verkligen tänka till vilka som passar med varandra och osv.

• nicolina2008

Idag fick vi vet vilken präst som ska viga oss. En kvinna. Hade hoppas på det. Hoppas hon är bra!

Ska träffa frisören på lördag och även spana in plaser där vi kan fotas.

Har även bokat in ansiksbehandling till både mig och killen veckan innan.

• nicolina2008

JenBor95: Har inte bestämt mig än men troligen rosor. Ska boka möte med florist inom kort.

• nicolina2008

Det är jättefint med kallor! Jag har också funderat på det. Vi har limegrönt och rosa som färgtema så jag tänkte iallafall ha de färgerna i buketen. Just nu är det grönt som dominerar så då kanske buketen får bli mer rosa (så den inte försvinner )

• nicolina2008

Hofsan: Va roligt med bröllopet!

Vi har inte träffat prästen ännu. Kanske borde ringa henne och höra mig för ang det.

Vi träffade våra toastmasters i veckan och planerade upplägget under dagen!

Just nu väntar jag på att de ska ringa från butiken där jag har beställt klänningen. Den borde komma vilken dag som helst nu.

Känns som det börjar närma sig med stormsteg nu!! 3 månader kvar!

• nicolina2008

Miss Blue: Det var ju väldigt lika varandra och jag tycker de va fina allihop!

Men min röst lägger jag på 398

• nicolina2008

Har kännt mig lite oinspererad ett tag nu...men igår satte jag igång igen. Letade efter fina dukningar och ska sätta mig med festprogramet. Sen ska jag väl komma igång med träningen också

Jenbor95: Vilken bra idé! Det kanske man skulle göra.

Jag tänkte skriva lite Fylla-i-frågor i gästboken som gästerna kan svar på. Har ni några tips på frågor??

Jäklar vad tiden rinner iväg...

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)