• JohanoCissi

hjäääääääälp!!!!!!!

Ni måste hjälpa mig. Var inne på Bokia här i Kristianstad och skulle köpa resten av pappret till våra festprogram och vigselprogrammen. Tror ni inte att dem har bytt leverantör och dessutom så har vår färg utgått. AAHHHHHHH, jag blev jätteledsen och har nu ringt runt till jättemånga bokiabutiker och pappershandlar i skåne, blekinge o småland. Det är inte någon som har dem och nu ligger resten av mina program här hemma halvfärdiga utan möjlighet att kunna fortsätta. Är det nån av er som har sett pärlemorgröna A4-papper i någon butik. Jättetacksam för alla svar då jag t.o.m ringde till min sambo o grät floder i telefonen. Detta som skulle bli så perfekt.

• Svar på tråden hjäääääääälp!!!!!!!
  • Askungen1

ja, visst är det typiskt.
    Hoppas att det löser sig.
    Kram

• paradisfågel

Annars kanske du skulle kunna kontakta bokia igen och fråga vilken leverantör det var som har just de papper som du behöver och sedan kolla ifall det finns någon annan butiks kedja som säljer varor från den leverantören?

• 27juni2009

jag tror faktiskt att korthuset i lund har det. om vi tänker på likadana eller ja a4 e jag inte 100 på men de hade kort i det för inte så länge sedan, ring dem o fråga

• JohanoCissi

ja, jag tänkte att jag nog får gå in dig fast jag egentligen inte har någon lust (har bestämt att bojkotta ) och fråga vilken leverantör det var. Tänkte inte alls på det när jag var därinne för jag blev så upprörd.

• JohanoCissi

korthuset i Lund??? ska söka direkt

• paradisfågel

Nej, kan hålla med om att det kanske inte är det första man tänker på när man får ett bakslag.. Men hoppas verkligen att de löser sig för er!

• JohanoCissi

KORTHUSET I LUND HAR DEM *dansar runt i glädjeyra* o måste nu försöka ordna så att jag kan komma ner o hämta dem på nåt sätt.
    Han skulle lägga undan 100 papper till mig men kunde inte skicka hem dem........jag är superlycklig.
    TACK JMMM....o till er alla andra som osså hjälpte mig

• bara jag

Roligt att se en annan Kristianstadsbrud!
    Tyvärr har jag inget svar på din fråga...hoppas det löser sig.

• matildaochniklas

Härligt att det löste sig!!!

Svar på tråden hjäääääääälp!!!!!!!