• JohanoCissi

hjäääääääälp!!!!!!!

Ni måste hjälpa mig. Var inne på Bokia här i Kristianstad och skulle köpa resten av pappret till våra festprogram och vigselprogrammen. Tror ni inte att dem har bytt leverantör och dessutom så har vår färg utgått. AAHHHHHHH, jag blev jätteledsen och har nu ringt runt till jättemånga bokiabutiker och pappershandlar i skåne, blekinge o småland. Det är inte någon som har dem och nu ligger resten av mina program här hemma halvfärdiga utan möjlighet att kunna fortsätta. Är det nån av er som har sett pärlemorgröna A4-papper i någon butik. Jättetacksam för alla svar då jag t.o.m ringde till min sambo o grät floder i telefonen. Detta som skulle bli så perfekt.

• Svar på tråden hjäääääääälp!!!!!!!
  • JohanoCissi

ja, jag tänkte att jag nog får gå in dig fast jag egentligen inte har någon lust (har bestämt att bojkotta ) och fråga vilken leverantör det var. Tänkte inte alls på det när jag var därinne för jag blev så upprörd.

• JohanoCissi

korthuset i Lund??? ska söka direkt

• JohanoCissi

KORTHUSET I LUND HAR DEM *dansar runt i glädjeyra* o måste nu försöka ordna så att jag kan komma ner o hämta dem på nåt sätt.
    Han skulle lägga undan 100 papper till mig men kunde inte skicka hem dem........jag är superlycklig.
    TACK JMMM....o till er alla andra som osså hjälpte mig

• JohanoCissi

är du osså från kristianstad?¨

bara jag skrev 2008-03-19 18:50:53 följande:

Roligt att se en annan Kristianstadsbrud!Tyvärr har jag inget svar på din fråga...hoppas det löser sig.
  • JohanoCissi

Jag ringde till Växjö igår och dem hade ingen aning om vad det var för färg. Så dem sa att dem inte hade dem.

lillasmilla skrev 2008-03-20 06:18:00 följande:
    det är nog samma som jag har! Finns på bokia i växjö! =) Men det är väl ungefär lika långt att köra för dig? Jag ska hämta en massa i dag, för att kunna pyssla hela helgen!=)
  • JohanoCissi

Var annars?? Hihihihihi
    Bästa stället här i närheten. Gillade inte det som ligger i gallerian (vad heter det nu igen?) för dem var otrevliga och ville inte direkt hjälpa till när jag var där inne.
    bara jag skrev 2008-03-20 01:51:07 följande:

Tjuvkollade ditt galleri ´JohanoCissi´ . Atelje MB ser jag..hihi
  • JohanoCissi

Vi ska vara i vä kyrka, antagligen i ruinen om det blir fint väder. Festen i Ringelund. Inte världens finaste lokal utanpå men inne är jättefint och allt man kan tänka sig behöva.

Var ska ni vara då??

bara jag skrev 2008-03-20 13:43:45 följande:

JohanoCissi:Ja,det är väl gamla "randiga rutan", vet inte vad det heter nu.Första gången jag var där så var de något otrevliga. När jag sedan skulle kolla på nyårsklänningar så var dem jättesnälla och hjälpsamma....Var ska ni ha vigseln och festen någonstans? Vi ska vara i Nosaby kyrka och sen Villandsgården
  • JohanoCissi

Jag köpte min klänning på atelje mb. Vilken underbar hjälp man får där. Man behöver knappt tänka på nåt själv. Man säger vad man vill ha och så fixar dem det. Min klänning finns att njuta av i mitt galleri.

• JohanoCissi

Jag med, definitivt. Och dessutom har svärmor varit i Lund och hämtat mina papper som var dem jag skulle ha. Underbart att det är ordnat, så att jag kan fortsätta med mina fördömda program.

• JohanoCissi

Tack så hemskt mycket för tipset, men det har ordnat sig. Dem hade dem på korthuset i Lund så min svämor hämtade dem i lördags. Men tack ändå!!

Vidalila skrev 2008-03-24 13:12:17 följande:
    Jag undrar om pärlemorgröna papper inte finns på korthuset i Malmö, med 30 % rabatt. Titta på www.korthuset.se, välj butik "Malmö" och ring och fråga dem om de kan sälja till dig, och dubbelkolla så att det verkligen är dom. Om dom inte säljer till dig via telefon så skulle jag kunna gå och köpa dom till dig annars.
Svar på tråden hjäääääääälp!!!!!!!