• JohanoCissi

hjäääääääälp!!!!!!!

Ni måste hjälpa mig. Var inne på Bokia här i Kristianstad och skulle köpa resten av pappret till våra festprogram och vigselprogrammen. Tror ni inte att dem har bytt leverantör och dessutom så har vår färg utgått. AAHHHHHHH, jag blev jätteledsen och har nu ringt runt till jättemånga bokiabutiker och pappershandlar i skåne, blekinge o småland. Det är inte någon som har dem och nu ligger resten av mina program här hemma halvfärdiga utan möjlighet att kunna fortsätta. Är det nån av er som har sett pärlemorgröna A4-papper i någon butik. Jättetacksam för alla svar då jag t.o.m ringde till min sambo o grät floder i telefonen. Detta som skulle bli så perfekt.

• Svar på tråden hjäääääääälp!!!!!!!
  • JohanoCissi

är du osså från kristianstad?¨

bara jag skrev 2008-03-19 18:50:53 följande:

Roligt att se en annan Kristianstadsbrud!Tyvärr har jag inget svar på din fråga...hoppas det löser sig.
  • paradisfågel

Jag kommer ursprungligen från kristianstad - flyttade till dalarna i augusti 2007..

• bara jag

yup. Kristianstad här!

Oj, tr st på samma tråd. Inte illa!

• bara jag

Tjuvkollade ditt galleri ´JohanoCissi´ . Atelje MB ser jag..hihi

• lillasmilla
    JohanoCissi skrev 2008-03-19 17:54:56 följande:
    Ni måste hjälpa mig. Var inne på Bokia här i Kristianstad och skulle köpa resten av pappret till våra festprogram och vigselprogrammen. Tror ni inte att dem har bytt leverantör och dessutom så har vår färg utgått. AAHHHHHHH, jag blev jätteledsen och har nu ringt runt till jättemånga bokiabutiker och pappershandlar i skåne, blekinge o småland. Det är inte någon som har dem och nu ligger resten av mina program här hemma halvfärdiga utan möjlighet att kunna fortsätta. Är det nån av er som har sett pärlemorgröna A4-papper i någon butik. Jättetacksam för alla svar då jag t.o.m ringde till min sambo o grät floder i telefonen. Detta som skulle bli så perfekt.
    det är nog samma som jag har! Finns på bokia i växjö! =) Men det är väl ungefär lika långt att köra för dig? Jag ska hämta en massa i dag, för att kunna pyssla hela helgen!=)
  • Fejs

Vet du leverantören så kan du ju ringa dem, de borde veta vilka de levererar till... så gjorde jag när en affär skulle upphöra mitt i när jag gjorde inbjudningarna...

• JohanoCissi

Jag ringde till Växjö igår och dem hade ingen aning om vad det var för färg. Så dem sa att dem inte hade dem.

lillasmilla skrev 2008-03-20 06:18:00 följande:
    det är nog samma som jag har! Finns på bokia i växjö! =) Men det är väl ungefär lika långt att köra för dig? Jag ska hämta en massa i dag, för att kunna pyssla hela helgen!=)
  • JohanoCissi

Var annars?? Hihihihihi
    Bästa stället här i närheten. Gillade inte det som ligger i gallerian (vad heter det nu igen?) för dem var otrevliga och ville inte direkt hjälpa till när jag var där inne.
    bara jag skrev 2008-03-20 01:51:07 följande:

Tjuvkollade ditt galleri ´JohanoCissi´ . Atelje MB ser jag..hihi
  • bara jag

JohanoCissi:

Ja,det är väl gamla "randiga rutan", vet inte vad det heter nu.Första gången jag var där så var de något otrevliga. När jag sedan skulle kolla på nyårsklänningar så var dem jättesnälla och hjälpsamma....

Var ska ni ha vigseln och festen någonstans? Vi ska vara i Nosaby kyrka och sen Villandsgården

• paradisfågel

bara jag skrev 2008-03-20 13:43:45 följande:

Ja,det är väl gamla "randiga rutan", vet inte vad det heter nu.Första gången jag var där så var de något otrevliga. När jag sedan skulle kolla på nyårsklänningar så var dem jättesnälla och hjälpsamma....
    Har de bytt namn? Har också stött på både otrevligt bemötande och sen trevligt där.. Det konstiga var att det bara var några dagar mellan besöken.. Först när jag skulle kolla på klänning till studenten så var de inte överdrivet hjälpsamma.. Sen släpade min mamma in mig i butiken några dagar senare och då var de väldigt hjälpsamma..

Vad heter den där butiken i vinslöv nu igen? Kan ni hjälpa mig med det? De har både bal- och bröllopsklänningar där..
Svar på tråden hjäääääääälp!!!!!!!