• paradisfågel

hjäääääääälp!!!!!!!

Annars kanske du skulle kunna kontakta bokia igen och fråga vilken leverantör det var som har just de papper som du behöver och sedan kolla ifall det finns någon annan butiks kedja som säljer varor från den leverantören?

• paradisfågel

Nej, kan hålla med om att det kanske inte är det första man tänker på när man får ett bakslag.. Men hoppas verkligen att de löser sig för er!

• paradisfågel

Jag kommer ursprungligen från kristianstad - flyttade till dalarna i augusti 2007..

• paradisfågel

bara jag skrev 2008-03-20 13:43:45 följande:

Ja,det är väl gamla "randiga rutan", vet inte vad det heter nu.Första gången jag var där så var de något otrevliga. När jag sedan skulle kolla på nyårsklänningar så var dem jättesnälla och hjälpsamma....
    Har de bytt namn? Har också stött på både otrevligt bemötande och sen trevligt där.. Det konstiga var att det bara var några dagar mellan besöken.. Först när jag skulle kolla på klänning till studenten så var de inte överdrivet hjälpsamma.. Sen släpade min mamma in mig i butiken några dagar senare och då var de väldigt hjälpsamma..

Vad heter den där butiken i vinslöv nu igen? Kan ni hjälpa mig med det? De har både bal- och bröllopsklänningar där..
  • paradisfågel

Ah tack Satt o pratade med en kompis om det i telefon och ingen av oss kunde komma ihåg vad det heter.. Tack!

• paradisfågel

Jo jag känner till några där.. Eller som har vart präster där innan.. Magnus heter den ena, kommer inte ihåg efternamnet. Han är ganska tyst och lugn som person. Sen en som jag vet inte är kvar där heter Pär. Han känner jag personligen då jag bott granne med honom, men tror hans fru jobbar kvar i församlingshemmet, Anita heter hon. Jag föreslår att du ringer dit och pratar med dem. De är jättetrevliga. Och färlövs kyrka är jättefin! Är både döpt och konfimerad där.

Svar på tråden hjäääääääälp!!!!!!!