Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Augustilistan del 4

Hur skriver du innan?
    Det blir lite kaka på kaka

• Miss Blue

jizz skrev 2008-04-03 12:53:33 följande:

Mmmm....Tror det blir: Detta firas efteråt med bröllopsfest på Brogårdvad tror ni?
    Kör på det
  • Miss Blue

Det har varit segt här oxå....nu vill jag sätta lite fart igen!
    Imorgon ska vi åka och kolla bl a caketopper
    Sen blir det ev en sväng till Ikea, handla lite dekoration till festen...

ÅH är du nästan klar med festprogrammet?
    Jag tycker det är så svårt att få till det, har hittat en massa bra tips men det blir föör mycket liksom...
    Hur ser ert ut, stående A4 eller? De flesta verkar köra med det..
    Jag har köpt omslagen till festprogrammen och börjat med bladen men jag ändrar mig hela tiden. Det som jag tycker är allra svårast är att skriva något kort och snärtigt om varje gäst (vill gärna ha det med)...gahhhhhhh

• Miss Blue

Precis!!
    Förresten den länken du skrev om festprogram, det är den jag använder mig av, mycket enklare..
    För min del är det mest innehållet jag grubblar på...

bridesilly skrev 2008-04-04 10:12:13 följande:
    japp thats me. frågar man inget får man inget veta heller Miss Blue skrev 2008-04-04 10:11:00 följande:
  • Miss Blue

Jag vet inte ens hur många sidor det kommer bli....pga av att jag inte helt bestämt hur mycket som ska vara med. Vill inte ha för många sidor heller....
    Mest är det lite panik för gästbeskrivningarna...
    Vad har ni med i era festprogram?

• Miss Blue

*fniss*
    Det behövs inte mycket för att stressa en brud....

Jag väntar fortfarande på att min M2B ska ta tag i musikbiten till festen................................................................................................................................................................HALLÅ SÄTT FART KARL!!!!!!!

• Miss Blue

Tack ska skriva ut listan och ta med hem...
    Hur mycket utav det har du med i ert?

bridesilly skrev 2008-04-04 10:22:56 följande:
    man kan ha citat om kärlekroliga beskrivningar av gästernabröllopsdagar pärlbröllop, järnbröllop med merafem saker du inte visste om bruden/brudgummenmenytids schemabröllops skrockhur ni träffadesspeciell historia kring platsen ni är påbra info som typ taxi nrbilder på brudparet när dom var små/yngre exseriestrippar om bröllopblomsterspråket- ta upp vad som fanns i just din bukettbröllops abcallsångerbordsplaceringkonversationstipsmed mera med mera
Svar på tråden Augustilistan del 4