• kattbrud

att gifta om sig..

Jag har gift mig en gång förrut, var då 20 år. hade ett stort pampigt bröllop, men i ärlighetens namn så gifte jag mig nog mer för själva bröllopets skull, och trodde nog att jag var kär.. Nu är jag KÄR på riktigt, först nu fattar jag vad riktig kärlek är, jag älskar min sambo sedan ca 3 år tillbaka, vi förlovade oss i höstas och min sambos vill så gärna gifta sig med mig helst redan i sommar. Men för mig känns det som ett stort misslyckande att redan ha varit gift, jag vet inte om jag skulle kunna bjuda in de närmaste till ett bröllop igen.. Min sambo har inte varit gift och vill ha ett kyrkbröllop med ca 40 gäster, han har också en dröm om att jag ska ha vitklänning med släp men kan man ha det om man gifter om sig?? Alltså det är många tankar som snurrar, men längst inne i mig så vill jag självklart gifta mig, men dumt nog funderar jag på vad alla ska tycka??

• Svar på tråden att gifta om sig..
  • kattbrud

Svar till sowa 65
    Vill inte heller göra en repris på mitt förra bröllop, om vi nu gifter oss så blir de visserligen i en kyrka och kanske med vit klänning, men ändå mycket mindre (kanske mysigare).. men det är just själva grejjen att bjuda in sina närmsta igen..

• kattbrud

Skillnaden mellan dig och mig är kanske att det för min del inte var så många år sedan jag var 20år.. typ 5 år sedan.. Kanske känns det lättare om det skulle ha gått 10 år sedan sist.. men samtidigt känns det tråkigt att vänta bara pga. det.. när det känns så rätt..

• kattbrud

det sista inlägget var svar till sowa 65

• kattbrud

Jo det är väl så, men efter en natts lång diskussion har vi kommit fram till att ta bröllopet 2010, förhoppningsvis känns det då lättare efetersom det har gått längre tid sedan sist..

• kattbrud

Klarromania
    Lycka till med bröllopet!

Svar på tråden att gifta om sig..