Inlägg från: JohanoCissi |Visa alla inlägg
  • JohanoCissi

Svärmor o färgtema!!!

Min sambo har själv provat ut sina kläder och det blev jättefint. Håller färgtemat och allt. Näbbarnas och tärnans klänning är oxå färdiga och följer oxå färgtemat, inklusive våra program, inbjudningar, ljus, vigselprogram, bordsplacering, ringkudde osv. Min svärmor har oxå bestämt att hon ska följa färgtemat med sin klänning hon ska sy. Blev lite sur då hon inte tillhör vårt färgtema. Hur ska jag tala om för henne att det är VÅR gröna färg och inte hennes att sno till hennes klänning. Är jag ego?????? Tycker ni att hon ska få sy en klänning i vårt färgtema??

• Svar på tråden Svärmor o färgtema!!!
  • JohanoCissi

Det är det kanske, anledningen till att jag reagerar så häftigt handlar om att jag o min svärmor inte drar jämt och hon gör lite väl mycket för att bestämma över detta bröllop. Hon vill gärna bestämma mer än hon får, så det känns som yterligare ett streck från hennes sida att visa vad hon går för.

• JohanoCissi

Gå in på trosan och titta. Där har dem kanske något!!! Köpte mina underkläder där .

bara jag skrev 2008-03-24 12:38:31 följande:

Men hon kanske har missuppfattat det? Själv hade jag nog inte lagt större energi på att säga åt henne, hon kanske blir sårad då och det är ju lite värre. Du e inte ego, men jag hade nog låtit henne ha vad hon vill....fast nu är det ju inte min svärmor det handlar om heller. Förresten vet du om det finns nån snygg bustier eller lite bredare axelbandslös Bh (snygg) i K-stad? (hade för mig att du var från Vä)
  • JohanoCissi

Tacksam för era svar......jag börjar faktiskt tänka om att hon faktiskt anstränger sig mycket för att passa in......har inte sett det från den synpunkten innan.

Svar på tråden Svärmor o färgtema!!!