Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

Möhippa på gång???

Oj låter kul Du får berätta sen om det blir något eller ej

Jag är nog den som skojar mycket och hade nog sett till att göra något dumt i klädväg själv Även om släkten kommer så kan man lätt bortförklara det

Haha Fy va häftigt *Skrattar* Skulle det då inte vara någon hippa så kan du alltid hitta på ursäkten " Jag hittade denna i skåpet (eller var du nu förvarar den) och var bara tvungen att se om den fortfarande passar *Skrattar*

Lillasmilla : Kan även vara en diversion.. Alltså att de inte menar något med det utan snarare vill göra dig nervös

Hihi
    be happy skrev 2008-03-26 19:11:32 följande:

hehe... ja och jag har en katten-Findusdräkt som jag sydde till mig själv, till en maskerad för nåt år sen... den skulle jag kunna ha på mig... Dessutom bor jag så att jag ser vilka som är på gång... Enda haken är att jag verkligen trodde på min vännina när jag pratade med henne... Men så är jag väääldigt godtrogen också!!

Haha kan vara en udanflykt för att du inte ska tro något. Men som sagt berätta är super nyfiken nu
    be happy skrev 2008-03-26 23:24:48 följande:

Åh skulle vara superkul om de ville ta mig här hemma, tänker ju inge bege mig ut på stan med dräkten precis! Pratade dock med min syster ikväll, hon uppmuntrade mig till att laga någon god mat till på lördag och att vi inte skulle gå ut och käka som hon föreslog från början... *spånar* Kanske är det falskt alarm...

Vilken toppen dag du fick ändå *skrattar*

Svar på tråden Möhippa på gång???