Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Tezz: sök jobben. Om inte annat för erfarenheten på att komma på intervju.
Mammaviken tycker jag oxå att du ska söka.
Tezz: sök jobben. Om inte annat för erfarenheten på att komma på intervju.
Mammaviken tycker jag oxå att du ska söka.
Oh, jag vill hem nu. Ska hem tidigt idag så jag kan ligga o sova lite. Sen ska jag på långpromenad idag igen. Hurra!!! Jag är ju sååååååå duktig.
Ska vi boka onsdag???
Förresten fick våra respektive oxå komma på grillningen hon abbe???
Jag vill sjunga... traalalala...
jag vill hem..... har ingen arbetslust. och har en kollega här som är en sån arbetsmyra, jag är rädd att de ska tro att jag jobbar för lite... eller nåt?!?!?
Saken är det att han veckopendlar så han har inget liv här. så han gör typ 45 timmars veckor och då åker han hem oftast innan 2 på fredagar. Jag däremot gör knappt 40 timmars veckor! hahahha
Tezz: googla!! jag hittade amerikanska storleksomvandlare förra året!!!
Linum: jag är här.
M var måttligt road att av att veta att vi pratar varje dag..... det första jag frågade han idag var nämligen: var det gott med dumle glass?? han tittade på mig och sa: hur vet du det? hahahhahahaha
Lunchen var mycket trevligt!! ville bara inte komma tillbaka.
jag går om 10 min.
Hurra!! I'm free
God morgon,
Hoppas att alla mår bra och att Addiz känner sig bättre snart. Det var ingen rolig nyhet. Ta hand om dig. Du vet var jag finns om du behöver mig.
Absolut mango låter yummi...
Det är sån underbar väder ute... ville inte alls jobba idag. Vill bara vara hemma och njuta av vädret. Men som tur är så är det sån väder imorgon med. Jippi.
Addiz ta bilder....
Och j följer oxå med nästa fredag. Han har till skillnad ifrån mig skrivit in det i sin mobil. hahhaha det är ordning o reda på min man!!
Tezz: Nej... hi hi hi
Hurra för Tezz!!!!!!!
Tjohooooooooooooo
Tezz: allt sånt är reglerad av lagar och avtal vad jag vet. Men det står även i kontraktet om jag inte minns helt fel!
Godmorgon gott folk!
Hade ju gärna kommit o hälsat på ER tjejer, bara det att jag vaknade så sent och resten av dagen blev lite stressig.
Spenderade eftermiddagen i slottskogen för en fira en vän som fyllde år med picknick, sen var det hem o lämna saker och hämta annat för möta ännu ett gäng i slottskogen för grillning.
Igår var det lång frukost i solen med några vänner. Och eftermiddagen spenderades på Amondön med fiske och grillning.
Har haft en skön helg. Ville verkligen inte att det skulle ta slut.
Addiz: du var riktigt cool i sin outfit.
Linum: vila dig tills du blir bra!
Bauti: Usch vilka hemska människor. Blääää
Frujj: Brrr kallt!
Ab: Jag måste ju köpa absolut mango?. Efter alla lovord!