• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Linum... Hota ischiasen eller försök att skrämma den..
    Va jobbigt.. vad gör man för att det ska bli bra.. ska det liksom bli bra utav sig själv??

• Nides

Ab: Japp... jag går ju med mitt företag... men de jag känner ska springa... hahha
    jag få gå runt själv... *snyft*

• Nides

Tezz: vilken härlig känsla.. Gott!!!

Har du sökt fler jobb nu då??

• Nides

Oh stackars linum... har precis mumsat i mig en glass... om jag visste att du oxå ville ha, så hade jag skickat en till med. Du få ringa M och be han ta med sig!!

• Nides

God morgon,

Vilken härlig dag. Jag är så himla trött dock. Igår var det ju vårruset. Saknade ER!!!
    Idag blir det lunch med Linum's man bla. Och sen ska jag hem och städa och pyssla ihop ett kort.
    Jag har inte heller läst nån av föreslagna böckerna, förrutom Gömda, Tyckte att den var bra, men asyl, alltså efterföljaren var itne alls bra. Orkade inte en läsa hälften.
    Apropå sådana böcker så läste jag för många år sen en bok som hette Såld. Den var också hemskt. Det var ju en sann berättelse. Usch!

Nu blir det morgon kaffe!

• Nides

Linum: Japp Saknar dig dock!! *skrattar*

Oh har ingen arbetslust... vill bara vara i solen och äta glass. Dumle-glass låter gott....

Men nu har jag gett mig f@n på att jag måste ner i vikt till den 5 juni. Jag ska på en 30års fest, där alla är så himla smala. Hälften har "precis" fött och de har typ storlek 36. Jag blir så ledsen när jag är tjockare nu än när de var med barn.
    Blä... för smala gravid kvinnor. Gillar runda/fylliga RIKTIGA bullmammor!

• Nides

Tezz: nej faktikt inte! jag har ju börjat går lite regelbundet, ska förska frysa mitt gym-kort under sommaren. Tycker att det är så mycket roligare att gå ut och gå på sommaren!

• Nides

Vad sägs om picknick i slottskogen nästa vecka??
    Tar med oss lite ost, frukt och vin... mums... Om det är fortfarande fint väder! :o)

• Nides

Ni har mail...

Nu är jag tillbaka ifrån lunchen!!!inte precis nu, men för en timme sen. Är så trött och seg nu. vill ju ligga i solen idag. Så jäkla varmt! Underbart.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....