• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

mango och räkor gillar jag. köp fryst mango på ica.

avacado skall vara rätt fast men inte mjuk. Hårdare än den du har till guacamole. Fråga dem i fruktdisken- de vet

• Ab fab

fasiken vilken bra arbetsdag. Så där effektiv o resultatfyld. jag är med o skapar ett nytt datasystem. jag är beställare. o idag fick jag se det för första gången. fasiken va bra det var!

• Ab fab

God morgon snyggingar

Hoppas pissdagen försvann i glömskans töcken. Åt helsike med GI och ersätta med glass till middag tycker jag var en perfekt idé.

Igår var jag på planering inför lördagens fest. Vi blir 80 personer så det skall bli himla skojigt. Sen åkte jag hem, fixade lite, pratade med ledsen tonåring o så somnade jag gott.

Idag blir det träning på lunchen o hem ganska tidigt. Skall sitta på trappan, dricka vin o njuta av solen hela kvällen.

• Ab fab

linum- är det skönt att veta? vad gör de nu? Operarar man diskbråck?

• Ab fab

Så tråkigt att vara hemma så länge men det klart att du inte kan jobba. men kanske skönt att göra lite hemmifrån så du inte blir uttråkad. Blir det Helsingborg över Valborg?

• Ab fab

hej Carma
    Ta det lugnt och njut av solen idag. Läste en underbar rubrik i GP igår ang trädgård. Det trendigaste just nu i trädgårdsväg var en lat trädgård. Efter alla designade varianter var det den slöa o avkopplade trädgården som var trendig. R o jag konstaterade att vi varit trendiga länge....

• Ab fab

tjatta med mamsen.. inte illa. Min 86-åriga svärmor kan åtminstone skicka sms med T9

• Ab fab

ja det är inte kul att ta över någon planteringsfaschists trädgård där blommorna står givakt i raka led. Min granne tvärsöver är sådan. Snäll kvinna men totalt fixerad vid sin trädgård. jag lägger ju igen alla rabatter och hon öppnar nya

• Ab fab

Livet är bra. Jag har ju beställt ett nytt datasystem. Igår fick jag se mina tankar i verkligheten. O det var så bra. En kanonkänsla. Min sura chef blev impad o gick o log hela dan

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....