• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

hmmm.. glass lät inte alls dumt. Undra om jag kan lura min kollega till att köpa lite till fikan ;-=

• Ab fab

nog för att du är en tuff brud... men käka glas....

• Ab fab

nej bemanningsbranch är inget man skall stanna i länge. Det är bra för korta uppdrag men inte mer. Sen åker man ju först ut om det är uppsägningar på gång.

Men gläd dig bullen, oroa dig inte för jobbet, det kommer att lösa sig när du skall ut i arbetslivet igen.

Men spejar gärna efter jobb... jag har ett par jag spejar åt. Lägger in dig på listan med.

Nibla- hoppas du har läst alla inlägg riktade till dig idag!

• Ab fab

Tezz- det är inte samma bolag. Sverige är ett bolag, Norden är ett bolag men jag tillhör Tyska moderbolaget. Samma koncern men inte samma bolag

• Ab fab

1. fiket ligger i Palacehuset, precis brevid entrédörren till Palace.

2. Nibla, som resumé kan man säga att vi säger att du är söt o var det finns bra affärer

3. I Grekland fick jag lära mig att yoghurt, honung o valnötter skulle man inte äta som ogift för det ansågs som upphetsande mat *s*

4. jag har aldrig fattat skillnaden på grekisk o turkisk heller men kanske att turkisk är lite gräddigare i smaken. Fast det ver jag egentligen inte

• Ab fab

Bulldoggen är en cool livsnjutare av rang. Den ser tuff ut, men har inte riktigt koll på vilket skrämmande intryck den kan göra på såväl människa som andra hundar.

• Ab fab

Men den är också mycket ivrig och leklysten. Berner Sennen är en självsäker, orädd, uppmärksam och godmodig hund.. det var väl bra

Inga mopsar, golden jack russels, grand danois bland oss?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....