• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

O vi tänker på dig. Hur funkar det i salongen? O du.. ni måste ju skaffa internet så du inte blir helt avskuren från omvärlden=oss

• Ab fab

Tjingelingsen igen. Är alla så flitiga idag... ? jag som bara är lat ...

Gör program till en konferens i Helsingfors. agenda till ett personalmöte o funderar lite på sommarplanering.

Bokar hotell till julshoppingresan till Riga. Vi hittade kanonhotell som min vännina använder i tjänsten. Det belv urbilligt. Det är bra med kamrater i resebranchen

• Ab fab

Hej hopp
    härlig lunch på Hällsnäs affärsklubb. Fantastisk mat, sol och utsikt över sjön. Ville inte åka tillbaka hit alls....

Bilderna nästa vecka kanske om det funkar. Ingen brådska alls. Jobba inte för mycket L

• Ab fab

Det är sommar... bara så ni vet.

träningsvärk idag. Body balancepass igår. inriktning på höfter... aja.....aj.... aj.. Stel som en nittioåring

Carma- vilket underbart collage. Ursnyggt. Gillade det verklgien.

idag blir det träning på lunchen o sen hem för att rensa i trädgården. Jag skall förbereda krukorna för tomatplantering, fixa lite plantering av påskliljor.

• Ab fab

Jag tror att bandidosarna behöver få lite lektioner i hyfs o fason. Nibla- jag tror du har hittat din nya nisch

• Ab fab

ja det tror jag baske mig hade varit en framgångsidé.

har du gjort något annat kul ... ja anant än att skälla o visa fingret åt bilister?

• Ab fab

Jag tror definitivt gamle far vill ha en briotax... eller ännu hellre en cognacs St bernhard

• Ab fab

CARMA- grattis på namnsdagen!

Tezz- var du här igår? Hur gick det? Du skulle ju hälsat på mig. Jo det är helt ok lokaler. Jag har har grym utsikt över älven

• Ab fab

Fasiken Linum att det inte ger sig. Jag erbjuder fortfarande amputation :- Jag hoppas att det snart ger sig

Briotåg är en kanonpresent. det känns så genuint och rejält att ge bort sådana grejer

• Ab fab

Stackars N... hoppas det läker ordentligt

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....