• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

jag skickar ut ett mejl senare i veckan för att kolla av hur många vi verkligen blir o be om lite hjälp

• Ab fab

fredag är bra dagar om inte. O på lördag är 17 mai. då får man vifta med lite flaggor

• Ab fab

Carma- hur mår din fläder? Skall jag koka saft till oss?

• Ab fab

klart du kommer vara bra före semestern. vad skall doktorn göra med dig förresten?

• Ab fab

jag tycker dítt företag borde gå in o betala röntgen o annan läkarkostnad. ju snabbare du är tillbaka i arbete desto billigare för alla

• Ab fab

de betalar väl en del av din sjukskrivning. två första veckorna eller är det mer?

har ni företagshälsovård?

• Ab fab

Ja det måste väl funka. eftersom din chef saknar dig så somhan gör kan jag inte tänka mig att han sätter sig på tvären. Det visar ju ditt stora intresse att bli frisk o arbetsför att undersöka alla möjligheter.

• Ab fab

Tjingeling
    Långsam morgon idag. Kom till jobbet nu. R åker ju idag så ingen brådska att ta sig upp. Skönt.

Igår planerade vi studentmottaning o sommar så nu är almanackan full.

Det beror lite på väder om jag kommer imorgon. Tycker det är kallt *bortskämd sedan helgen*. Brrr...

idag blir det lunch hos försäkringsbolaget o träning o fika efter jobbet. det känns lagom*s*

• Ab fab

Men fasiken... vilket elände. Hälsa M *skickar honom imaginära whiskytryfflar*

• Ab fab

ja balkongpicnic är nog ingen dum idé

linum- får M komma hem idag?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....