• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Godförmiddag,

Är så himla sen idag, igår blev det väldigt lite shopping. Men jag hittade de sötaste shorten till Nova på Zara. De har inte mycket till pojkar så det blev bara två urgulliga t-shirtar till Lillebror?
    Sen blev lite papper och pärlor på Format. Kort fika med Ab. Tack Ab, snabba visit är underskattat, det var väldigt uppskattat.
    Efter det blev det besök hos brorsan och de söta små liven.

Frujj: hoppas att lilleman blir bra snart.

Nibla, Det går över? Vet du om du har svullnat nåt??? Alltså om du samlar vatten eller vad det nu heter?!?!?
    För i så fall går det över när du har fött och svullnaden går ner. Eftersom de misstänkte att jag hade det så har de förklarat det ganska utförligt för mig. Nothing to worry about!!!!

Tezz: Ser fram emot inflyttningsfesten!!!

• Nides

Jag kan tyvärr inte komma på söndag men jag hade redan flaggat för det sen innan att jag kanske inte hinner.
    Mamma sitter barnvakt så jag kan inte fira henne på morgonen.
    Det blir skaldjursbuffe på björkön. Mums?.. jag gillar iofs bara räckor men mums?

• Nides

Det stavas ju visserligen räkor men ni fattar ju?

• Nides

Full rapport på mådag. Jag tror det. I år är det min bror som har planerat morsdagen!

• Nides

Om det är bara tre personen kanske man kan be snällt o flytta den dagen. Vill ju se bilder...
    Och så har jag redan missat tre... *ledsen*

• Nides

Nibla, Visst känner du till borås?
    Svärmor bor i närheten och vi tänkte bjuda ut de på lördag på en sen lunch, tidig middag i borås, men jag har ingen aning vart som är bra och äta.

• Nides

Japp, nu har jag almenacka, Men den här gången var faktiskt lite speciellt med tanke på att det är mors dag. Jag få åka hem till alla en o en och titta på alla bilder.
    hahaha *ego*

• Nides

Tezz, Precis det jag tänkte.... Oh ska pyssla massor idag.. shohoooo

• Nides

Jag har ju bara använt mig utav den digitala på jobbet och ibland i mobilen i år fram tills nu och det har funkat sådär!!

• Nides

Freeeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag...

Hej hej
    Jag är så glad att det är fredag idag. Shohoooo

Mums låter som en härlig afton ab.
    Idag ska jag klippa mig.... tadaaaaaaa bilder kommer på min blogg imorgon om jag är nykter nog. För att efter klippning blir det massor med drinkar hemma... bla. Apple Mojitos....Mums.. sen är det ROCK för hela slanten....

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....