• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Hej hej
    Nu hittade jag oxå hit!

Jag tänkte gå på söndag men jag vill ju inte gå själv. Tezz om du går på sön så kanske vi kan pussla ihop nåt.

• Nides

Ab: det är på svenska mässan.

• Nides

Hej hej...

ligger i soffan halv död. Man är inte så ung längre. Hoppas att alla har haft en bra helg. Igår hade vi lite folk här och det blev lite gör mycket Gin tror jag. hahhaha

Nibla, guuuuuuuuuud va härligt med sol o värme. NJUT!

JAg o Tezz var ju på mässan idag. Så mycket folk.
    Trodde att det skulle gå fort men vi var där i tre timmar. Och 800 kr fattigare.
    Blev lite stämplar o dunor. och papper och akvarellpennor och nåt som jag inte ens vet vad det heter, men man målar på papper och det spriker typ. hahhahha Oh va pysslig jag är.

Det värsta var när jag kom ut ifrån mässan. Det blåste så mcyket. jag la ner min väska o påsar för att dra upp kedjan på jackan. då kommer vinden o tar mina påsar. Det var hemskt. Men jag hittade allt tror jag, var sååå arg på mig själv.
    Nu ska jag snart sova.

kram på ER

• Nides

Godmorgon....

Vilken väder. Vill bara ligga under täcket hemma.
    På onsdag fyller J år. Så jag ska överaska honom med massage och lite annat kul. Kanske räkmackan på Heaven 23. Har lite beslutsångest!

• Nides

hahahaha

Jag är ju en riktig guldfisk...

• Nides

Tezz: Jag tror att vi hoppar det. Vi ska försöka åka på en lite restresa till sommarn. vi vet ju inte när och var bara någongång under veckorna 29-32 så vi vill inte binda upp oss. Men om ni har biljetterna kvar till dess och vi är hemma så kanske. Sen har han ju själv en massa spelningar på G under sommaren så jag vet itne alls när han är hemma o så.

Är det nån som vill följa med o lyssna på min man spela live den 23 maj??

• Nides

Då spelar de på Henriksberg!!!

• Nides

Jag går gärna på bio. Jag har ju fått två biobiljetter från jobbet och fick presentkort på bio på 200 kr i lördag. Så jag kan se en jävla massa filmer nu.

Förresten så såg jag ju flyga drake i fredags. Inte så bra.
    Med tanke på att det var så mycket som inte var med i filmen så blev det liksom en helt annan historia!

• Nides

Tezz: ingen aning ska fråga honom.
    Och nej jag hade 53!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....