Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Han fick smaka på min mat ju...
Han fick smaka på min mat ju...
Wooof
undrar om jag hinner göra allt som jag vill göra idag.... Usch, blir så stressig när jag planerar in för mycket. och det är ofta jag gör det. KALENDER behöver jag och lite ordning o reda
va hungrig jag blir nu... nåt jag inte kan leva utan är: CHIPS!! Denna gudagåvan till MIG!!
Nu drar jag..
Syns sen
KRAMIS
God morgon tjejer?
Tack för fikat igår. Är så där pigg idag. Hoppas att det blir bättre. Har en lång rad med saker jag vill göra idag.
Jag vill ju inte att Addiz ska flytta egentligen. Men jag håller tummarna för henne, dessutom så är hon BARA borta i två år. Och vi kan hälsa på henne massor.
Ab: va gulligt att du minns det. Kommer inte alls ihåg när J sa det. Men sen så hade vi inte alls lika romantiskt början på vår förhållande.
Ab: Jag minns känslan men inte dagen. Hahhaha men jag har ett kort som jag fick utav han som gör mig alltid lika varm och lycklig för att ingen annan hade älskat mig så mycket som han.
Fredag är jag ledig.. jippi.
Älskar chocklad men inte i glass. Klarar inte av chokladglass.
Hej hej...
Nu hämtar min man mig snart. Sen ska vi hem till min kompis hämta min beställning. han var i tyskland igår. Jippi....
Hallo mina damer?
Tycker inte alls att det är kul o var tebax till jobbet. Behöver lite mer ledighet.
Till bullmammorna: www.mypram.com/ min vän beställde sin vagn härifrån. Och är nöjd.
Addiz; jag hade en weddingannouncer, Tezz också. Fast jag har iten orkat uppdatera den.
God dag mina damer?
Carma: jättefint du hade gjort? Ligger bilder på frujj i din inbox.
Tezz: Hur gick det på intervjun? Tänkte på det imorse när jag stod strök min skjorta av någon anledning.
Nibla: va tråkigt med N's fot. Usch, låter inte alls roligt.
Idag ska jag Gå vårruset. Kommer ju att saknar ER?
Ab: ska faktiskt köpa briotåg också till Valentins dop, för se när det blir?
Lördag blir det Kviberg och Bellevue.. sen ska jag gotta mig i solen i slottsskogen. Åh, längtar!!!!!!