• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

ho ho
    nån här?

• Nides

Låter bra Ab. Jag vill så gärna åka till stklm igen. Men vi få ta det snare i vår.
    Nu har jag boka massage till oss på lördag. Gott.
    På Anemonen, jag har ju 50% rabatt på enjoy där! Hurra!

• Nides

oh va jag vill hem nu. så trött!

• Nides

Till er som har fått era deklarationer och gillar IKEA!!

• Nides

Hej hej i tråden...

Ab: hoppas att du inte är lika arg på R längre...
    Men jag håller med dig, jag tillhör den kategorin som tycker att man måste "bråka", diskutera och shivas för att hålla glöden uppe. kanske inte låte så romanrikst men man måste vädra sina känslor!!!

Tezz: jag har din pryl hemma i säker förvar. Kommer du ihåg den svarta stämpeldynan vi köpte? Den var inte svart. Det var inte ens stämpeldyna....Vet inte vad det är!
    hahhaa

• Nides

Hallå hallå vackra tjejer.

Idag så vaknade jag tidigt och lagade frukost till min älskade, Det blev smothie, äggröra, prinskorvar och fattiga riddare. Allt som han älskar. Jag med för den delen. Jag är så mätt så jag spricker snart.

Carma: hi hi, jag tror säkert att jag har användning för det. Det är en ofärgat dyna. Jag tror att det är sånt man använder när man embossar. Ska ta kort på det o skicka till dig så får du se vad det är.
    Är så sugen på att pyssla nu. Yeaj.

• Nides

Tezz: kände mig jätte dum igår med vagnen. Men jag behövde komma hem så fort som möjligt

Men jag kom hem och städade, diskade, lagade mat och bakade. Att det tog sån tid. Jag är ganska stökig när jag lagar mat. hihi så det blev en del och städa upp. Så jag ska hem sen och slänga ihop glasyren och göra sallad och koka pasta. Funderar om jag ska köpa lite vitlöksbaugetter oxå. hmmm

• Nides

Carma: Ok, det står watermark på den . Du kanske kan visa mig hur jag ska använda den nästa pysselmöte om jag få vara med.

Tezz: Ah, det var trevligt. Gillar att spontan fika!

• Nides

Carma: Va spännande med sparkande bebis!!! Har magen blivit större???

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....