Fikasugna GbgFruar träffas igen....
hahahha Det är bra Ab!!!!
hahahha Det är bra Ab!!!!
klockan 10 går de på scen. Ville du följa med???
Hej hej tjejer,
Synd att jag inte kunde komma igår. Ville ju så gärna se bilder och träffa ER.
Helgen började hos frissan där jag klippte av ganska mycket av håret. Bildbevis kommer ikväll.
Min frisör är så gullig, men hon tar hundra år på sig. Men det gjorde inget i fredags för hon bjöd på rosevin?. Gott!!!
Sen var det hårdrocks konsert, men innan det hann jag, en kompis och hennes syster nästa tömma en baccardi Appel. Mums? Sen var det bara o skynda sig till Henriksberg. Där jag skulle träffa min man. Det var så kul för han kände inte igen mig. Hahhaha.
Spelningen gick bra. Och efter det kände jag min så full så jag gick hem. Dagen efter hade jag stora planer för men inget blev av pga bakfulla!!!
Men god middag och cider blev till schlagern. Jag tyckte bäst om Armeniens, Quele Quele, den kom ju fyra tror jag. Orkade nämligen inte se färdig. Gick o la mig när jag hade röstat färdig.
Och igår firade mamma, inte helt smärtfritt. Jag mailar om det. Behöver skriva av mig.
kan inte på onsdag.
Ab: spelningen var bra...skikar bild till min blogg nu med mobilen.
ni kan se en bild på min nya frisyr på bloggen. Tänk på att bilden är tagen i fredags efter några drinkar... hi hi
kan inte nästa onsdag heller!!!!
jag har almenaka nu hihihihi
hi hi
Jag tycker att jag är lite snyggare dock!
Jag kan eventuellt den 3:e
Nibla, usch va trist när sånt händer.. men samtidigt så kunde ni ju inte ha vetat att hon sskulle komma.... sånt händer lätt... eller det händer mig ganska ofta!
Godmorgon,
Jag har inte vart här på aslänge känns det som. Men idag ska jag försöka hänga här lite, då är det säkert ingen annan här. hahaha
Ikväll ska det grillas hos oss. Har ni lust får ni jätte gärna komma.