• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

NY låter ju itne alls dumt...

• Nides

Hello mina damer,

Försöker igen. Skrev ett långt inlägg imorse men den försvann ju.
    Nåja, hoppas att alla mår bra.

Frujj: grattis till den nya bilen?. Vroom vroom

Tänkte på Er med magar. Jag ska investera i en bra kamera vilken dag som helst. Jag tog himla fina kort (om jag få säga så själv) på Nova när hon i sin mammas mage! Sen fick man ju fixa med ljus o så i photoshop.

När ska vi pyssla förresten. Jag har nämligen fått låna hem en massa nya stämplar som arbetskamrat har "designat" för arkivet. De finns på www.arkivetdesign.se/ under Nyheter v.23. Det är alla de färgglada stämplarna! Så himla söta.

• Nides

Tezz: på söndag kanske?? Vi ska på bio kl 17:30. Men vi kan ju träffas vid 11-12 tiden, hemma hos mig???

• Nides

Godmorgon!!!

Hoppas att alla är pigga o glada.

• Nides

God morgon tjejer?.

Helgen har varit bra. Fredagen började vi med att storhandla på Ica Maxi på 421, där nån hade käkat banan och tappat på golvet som naturligtvis jag trampade på och ramlade och slog mig såå hårt, (mitt knä är helt blå) med banan över hela kroppen skyndade vi oss hem för att jag skulle träffa min kompis, det blev det en kort middag med henne på Mykonos.
    Lördagen började vi med att tvätta, sen var vi på STCC och efter de blev det match o middag på Viktoria och efter det drog vi vidare till Henriksbergsterrassen. Solnedgången var såå fin.
    Igår var vi bara sååå sega men vi hade ju bokat bio. Gick på VIPen för första gången och såg Indiana Jones, den var ok. Det var ingen wow-upplevelse! Idag är jag lite krasslig. Har väl varit det hela helgen. Har ont i hela kroppen. Jag tror att förkylningen kommer krypande.

Frujj: hoppas att du känner dig bättre.
    Carma: bara tre veckor kvar. Tjoho? Pyssla snart!!!!!
    Ab: är du laddad inför lördagen???

• Nides

God morgon tjejer?.

Helgen har varit bra. Fredagen började vi med att storhandla på Ica Maxi på 421, där nån hade käkat banan och tappat på golvet som naturligtvis jag trampade på och ramlade och slog mig såå hårt, (mitt knä är helt blå) med banan över hela kroppen skyndade vi oss hem för att jag skulle träffa min kompis, det blev det en kort middag med henne på Mykonos.
    Lördagen började vi med att tvätta, sen var vi på STCC och efter de blev det match o middag på Viktoria och efter det drog vi vidare till Henriksbergsterrassen. Solnedgången var såå fin.
    Igår var vi bara sååå sega men vi hade ju bokat bio. Gick på VIPen för första gången och såg Indiana Jones, den var ok. Det var ingen wow-upplevelse! Idag är jag lite krasslig. Har väl varit det hela helgen. Har ont i hela kroppen. Jag tror att förkylningen kommer krypande.

Frujj: hoppas att du känner dig bättre.
    Carma: bara tre veckor kvar. Tjoho? Pyssla snart!!!!!
    Ab: är du laddad inför lördagen???

• Nides

ööööh ok, varför kom det upp två ggr?? Skumt!!

• Nides

Godmorgon....

Usch, va seg man är idag.

AB: Drink på avalon låter fint.... hoppas att jag hinner. Jag lykas alltid bli sååå sen. Särskilt när jag ska fixa håret o så!

Tezz: hoppas att du blir bra i magen snart.

Linum: du har mail!

• Nides

Tråden dör ut så fort jag skriver nåt!!

Jag ska hem nu iaf.

Kram på alla

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....