Fikasugna GbgFruar träffas igen....
God morgon
fredag... trevligt.
1. El- vi har precis bytt. jag ville inte ha ett elbolag som använde sig av kolkraft. Vi bytte till Telje (tror jag de hette) vilket inte blev dyrare
2. Fotodag hos Carma. Jag har mejlat när jag kan. 16-17 maj går naturligtvis. Vi grillar en annan en dag.
3. Idag är det födelsedagspartydags. En after workmottagning i en mycket liten lägenhetn. Alla kommer. Det skall bli kul. Vi har köpt trädgårdsredskap som är blommiga, fröer o så. Födelsedagsbarnet har en kolonilott. O så blir det ju kortet från i söndags.
4. hade en bra eftermiddag igår. Efter jobbet satte jag mig hamnen. Näsan mot solen o en bra deckare. Sen blev det yoga fast det skulle jag nog hoppat över. Blev oväntat ledsen så det var skönt att åka hem. Veckohandlade o sen kurade jag med R
5. idag skall jag äta lunch med mamsen. Det skall bli mysigt
6. Addiz- hoppas du fick en laddabatterierkväll igår. Skickade ett recept till dig. Hur gått som helst
7. Frujj. Får samma känsla när jag cyklar förbi Aspen på mornarna. Spegelblankt och krispigt. Det gäller att pränta in de där bildern och ta fram dem de gråa och regniga novembermornarna.