Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Kom ihåg-lapp
inte smaka på nides bulle idag
Kom ihåg-lapp
inte smaka på nides bulle idag
Tack för en trevlig fika. Som vanligt försvinner det usla humöret tillsammans med er! O för övrigt tycker jag inte alls om att Addiz skall flytta tll Åre...
Doppresenttips
www.isa.nu/shop/
God morgon
Nynnar kungssången o sneglar på skumpan. Är en sväng på kontoret men snart bär det av mot champagnefrukost. Efter 20 år så firar jag fortfarande Valborg med mina studentkamrater. Fast numera så är det en expanderad och förändrad skara. Vi brukar varra ett 100-tal som dricker skumpa på valborg. Vi är där bauti gifte sig. Senblir det lunch på stan. Vi vinkar högljutt till studentparaden o larvar oss i största allmänhet.
R o jag har en liten speciell dag. Fem år sen han första gången sa "jag älskar dig"
Nides- det var en väldigt speciell dag. en grymt häftig känsla.
Fredag... nix.. inget jobb.. Bara spa
din glass... mmmm... smaka.....
Hihi... vilken romantiker han är N...
För fem år sen mötte R upp mig på stan. Jag hade varit på champagnefrukost o lunch, han hade varit på veteran- chalmersgrej. O när han kom in försvann alla andra. Jag har inget minne av det fanns någon annan i världen. Kommer ihåg att vi stog på Kungsportsplatsen och att vi var värdlens mitt. Om det var skumpa o snaps eller om det var kärlek... hihihi.. ja det kan man diskutera
PS Nibla. tack för skjussen igår! Vilken lyx att få komma till dörren. Gulle
den du är på intervju hos kommer säkerligen inte ringa dina referenser förrän inför nästa intervjuomgång. Det tar tid o det försöker man undvika.
Berätta för dem om vad det är för jobb du sökt- ta fram ledorden i jobbet/annonsen och be dem förstärka det
lita på mig... nja... det skulle jag ju inte göra .-)
God morgon ni stackars lönearbetare
Själv sitter jag här imorgonrocken och skall snart sätta igång.
Sen väntar Smögen och havsbadet. Oh vad det skall bli skönt.
Intervjuen- ta med betygskopior. Jag har aldrig lämnat dem men det är snyggt att kunna erbjuda dem om de undrar. Referenserna är bra att ta med också (hihi... jag menar telefonnumren *s*)
Valborg var trevligt. Myckt skumpa, lång lunch o sen en hel del drinkar. Vi var 140 på frukosten så det var avancerat mingel. Igår slappade vi, fikade hos mamsen, rensade ogräs. Jag hade allvarliga planer på grillpremiär men det ösregnade här vid sjutiden.
Tjingeling.
Snyggt spa men lite mindre intressant. Asian Spa i Varberg var bättre. Men solen skiner, vi dricker champagne o har gjort ansiktsbehandlingar. Vi över lever
Carma- vi skall med på lsöndag. Skall vi hämta dig 1045?