• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

1. Tezz, det var det jag menade igår. Søk inte efter det perfekta jobbet. Søk efter ett bra jobb. Leta inte fel, leta det som ær rætt annonserna

2.alla vælkomna den 16. R ær inte hemma men ta med dem ni kænner før

3. Onsdag ær inrutad i min kalender

4. Bauti- varfør kan man inte læmna kommentarer i din blog. Ville ju skriva hur find det var i salongen...

• Ab fab

o jag skriver på en norskt tagnentbord som ni mærker...

• Ab fab

Linum- fick du någon ordning på mina bilder? Funkar det tror du?

• Ab fab

Älskade Addiz. Fan att det gick så långt. Ta hand om dig, låt L ta hand om dig. Och om du behöver hjälp så finns vi här. Säg till om det är något vi kan göra

• Ab fab

wow vilken babe du kommer att vara i hatt o handskar. Ta bilder så jag får se

• Ab fab

va kul att vi skall ses i morgon. Vilket väder det skall bli.... när jag kommer hem så skall jag bada, dricka frozen mangoamrguritas o måla tånaglarna tror jag.

Köpte Absolut mango i Oslo. den smakade inte alls dumt,s er fram emot att R skall leka Tom C i helgen.

• Ab fab

det är omvänt mot min man o jag Nides... jag har koll på allt... det har inte R

va kul att vi verkar bli många på fredag. Inte bara BT:are eller hur. det var väl någon annan vännina som skulle med?

• Ab fab

Grattis Tezz. kanonroligt.

Kolla med facket var en meidanlön är för ett sådant jobb o utgå från det. >Då har du lite koll på vad det ligger

• Ab fab

jag tror det finns lönestatistik hos GP eller AMS. Kolla där med. Jag vet inte vad som är rätt men jag hade gett ett spann. "Jag tycker 32000-35000 verkar rimligt" eller något sådant

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....