• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Tezz: Även om du pluggar kan du jobba extra någonstans. Se det som en tillfällig lösning för att komma någonstans. Du kommer att vara förbannad på dig själv om 10 år för att du aldrig tog chansen att göra något annat.

Ekonomi och andra grejor ät ALDRIG så jobbiga att man inte kan jobba extra. Det är ju knappast ingenjör eller läkare du ska läsa till...

Om du läser något under en 1-årsperiod, så får ni väl ha det knapert under den tiden då. Jobba extra på ett äldreboende eler vad som helst. Du kan ju inte fortsätta som du gör.

Det där med att du inte kan komma iväg på intervju är inte godtagbart... Du får väl planera in intervjuer och helt enkelt låstas vara sjuk. Ersättare är väl knappast din sak att fixa. Du är ju konsult!

I rest my case

Puss

• Linum

Ja de får komma (säger jag...). M ska med. Ta med J också!

• Linum

Abbe: Tack för påminnelsen. Ska kolla med den gång.

• Linum

Abbe: Ska det vara blåa kanter på bladen? Längst upp och på vänster sida om varje pdf är det någon slags blå kant. Kommer det från scannern?

• Linum

Det här kommer att ta jättelång tid... Varje pdf måste göras om två gånger för att sedan fixas till och sparas ned för att efter det sparas och flyttas till pc:n för att jag ska kunna zippa dem och skicka iväg... ZZzzzzz

• Linum

Är det bara jag som skriver här eller?!!

Abbe: Du har mail.

• Linum

Nides: Hahahaha Var det en trevlig lunch?

• Linum

Addiz, vännen! Jag lider med dig... Ta nu hand om dig. Om jag är hemma nästa vecka kan du komma hit och sitta på min balkong, så pysslar jag om dig Nu måste du tänka framåt och positivt. (J*vla chefer, jÄvla jobb är inga positiva tankar...)

Ni andra: Hällu

• Linum

Tänker gå ut och ta en liten morgonpromenad på sisådär 500 m. Tjohoo!

Strawberry daiquiri - mums

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....