Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Hurra för tezz!
Hurra för tezz!
Det ska jag säga nästa gång jag löneförhandlar. 32000-35000. Det vill jag ha i lön. Det är ju bara 10000 mer än vad jag har idag - det måste de väl ändå gå med på?!!
Åh! Sushi på Eriksberg. Det finns iget bättre!
Rolig historia kommer här:
Abbedissan kallade samman alla nunnor i klostret och sade till dem:
"Jag måste meddela er alla om att vi har fått gonorré i klostret."
"Tack gode gud", säger en äldre nunna längre bak, "Jag är så trött på Chardonnay."
Pax vobiscum!
Ska möta M inne i stan sedan. Tänkte ta med honom till caféet där i var senast och dricka en milkshake! Mums!
Trevlig helg på er allihop!
Nu drar jag in till stan.
Godmorgon. Jag bestämde mig för att vara hemma en vecka till. Jag har fortfarande så ont i benet att jag inte riktigt vågar köra till Borås än... Får väl se vad chefen säger om det.
Vi gjorde stordåd i lördags - vi tvättade fönster... Det händer väl kanske max 2 ggr per år. Fråga mig inte varför...Har bara kommit på att fönster blir skitiga till en viss grad, efter det blir de inte mer skitiga.
Frujj: Liiiite väl kallt kanske?!
Abbe: Blev det bra?! Kul
Här har helgen varit lugn. Två grillkvällar efter varandra, lite för mycket öl på den ena. Fönstertvätt, läsa bok på balkongen (som har massor av örter och fina röda stolsdynor!).
Ska bli kul att se er på fredag!
Tezz: Kommer du ihåg vad jag sade till dig förra veckan? De gångerna när man känner sig helt blank är de gånger när det har gått riktigt bra... Så är det för mig i alla fall!
Håller tummarna för dig!
Jag + M