• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Nibla: Hihi! Jag är också sån, drar ner folk i pysselträsket så fort jag får chansen! Hahaha! Jag har ett "välkommen" kort hemma, som jag tänkte lägga upp på bloggen, men så slog det mig att det kan jag ju inte göra innan jag gett bort det! Hehe! Har två kort som väntar på att ges bort. Vi får ha en pysseldag snart igen. Jag är så pysselsugen och det är så mysigt att sitta och pyssla mer alla er! Inte för att jag fått mycket gjort de ggr jag varit med, men inspirationen flödar och man får ju massa intryck hem sedan!

• FruTez

Håller på att gå igenom en lista med möjliga freågor som kan dyka upp på en intervju...

"kan du beskriva en situation där du blev kritiserad?"
    "Berätta om något som du är stolt över?"

Kommer det verklgien sånna frågor?

• FruTez

Nibla: Känns som att risken är ganska stor för just ordbajseri! Hahaha!

• FruTez

Makaroner och falukorv, oj det var länge sedan! Vår restaurang är faktiskt öppen idag så jag ska sleva i mig en piccata med saltasås!

• FruTez

*yay* Det har ringt exakt två samtal på en timme! Hihi!

Hoppas att ni tjejer får en trevlig helg, sticker hemåt om 20 min! KRAM!

• FruTez

Morsning! Ännu en tidig dag för mig. *gäsp*

Bauti: Kul att höra att invigningen gick bra!

Linum: Bra att det går framåt, lite i taget, men framåt!

Frujj:Usch och fy för fågelloppor! Är det några ägg i boet eller kan ni kanske flytta på det?

I lördags var det 65 årskalas för svärfar och igår var vi på Källarkrogen och hjälpte svärisarna fira 40-årig bröllopsdag! Det tycker jag är så häftigt, 40 år som herr och fru och än är de inte trötta på varann!

• FruTez

Hej tjejer!

Hoppas ni har en bra dag i solen! *vinkar*

• FruTez

Carma: Har du föresten fått dina fotografier än?

• FruTez

God morgon töser!

Carma: Det ska bli kul att få se lite bilder från studion och från festen!

• FruTez

Det kom in en förvirrad lastbilschaffis som skulle till Volvo i Tuve. Han kunde inte ett knyst engelska, svenska och det enda han kunde säga på tyska var Strasse (gata)! Iinte lätt att ge honom väginstruktioner, trots att jag hade en karta! Jag tror han måste varit ryss eller nått, för han sa nått som lät som "da" hela tiden. Nått verkar det iaf. som att han fattat för han gick glad ihågen härifrån! hihi! Får väl läsa i GP imorgon, förvirrad chaffis körde ner i älva!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....