• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

nibla: Va kul att bebisen sparkar så pappa kan få känna också!

• FruTez

Linum:

Usch och fy för snor... Tur att jag tog med mig två paket servetter! hihi! Har nästan snytit upp det ena paketet redan och klockan är inte ens 10!

• FruTez

Linum: Kom att tänka på en sak... jag har ju missat att prata med mina två jobbreferenser. Vad kan jag säga till arbetsgivaren på intervjun när jag lämnar över referens? De är lediga en vecka/några dagar så jag kommer inte hinna prata med dom innan det är dags...

• FruTez

Linum: De kommer tillbaka samma dag som intervjun är och eftersom jag är på jobbet en stund innan jag ska gå så får jag försöka haffa dom då! Typiskt! Hur kunde jag glömma bort det? Är det nått speciellt jag ska tänka på att säga till mina referenser så att det inte babblar om mig på ett "dåligt" sätt, fastän det är välment! haha! Det är ju en hel vetenskap att söka jobb!

• FruTez

Linum: va ska du göra klockan 13.00?

• FruTez

Hepp!

Har inget intressant att skriva och har ingen lust att jobba heller för den delen. Nån som har nån roliga webbsida som jag kan spendera nån timme på?

• FruTez

*vinkar åt både Linum och Carma*

Sitter här och läääängtar till klockan blir fem så jag kan gå hem.... blir bara mer och mer förkyld för varje timme! Längtar hem till soffan, en kopp te och en påse dumlecrisp! *yummi* Fast först så måste jag (ja, MÅSTE) åka till Skopunkten och se om jag kan hitta de där skorna som jag hade ögonen på, men som inte fanns i min strl i måndags. Nides hade samma skor på sig på fikan igår och jag blev än mer kär! hihi!

• FruTez

Någon som har tips på roliga webbsidor som jag kan spendera nån timme på? Har tråkigt...

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....