• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Jag som tänkte bjuda på räkmackor ikväll när min kompis kommer. Då visar det sig att hon äter enligt GI just nu och då ska man helst inte äta bröd. Finns det nått bröd som är "mindre farligt?" Nån som vet? Jag vet att det var några av er här som åt GI förrut.

• FruTez

Ab: Avokado var bra. Jag köper aldrig det, hur vet jag om den är mogen? Ska den vara hård eller mjuk? FInns det nått mer som passar?

• FruTez

Linum: Oj! Blir det operation? Har en kompis som haft 3 olika diskbråck och opererats 2 ggr.

God morgon förretsen!

Ab: Kul med fest!

• FruTez

Carma: Gott att vara ledig! Sse till att vila upp dig lite också o inte bara pyssla i trädgårn! Ang. fika, så har jag mailat förslag på dag till alla!

• FruTez

Carma: Vila upp "er"...

Va trevligt med lite folk i tråden idag!

• FruTez

Go morron tjejer, allt bra hoppas jag!

Nides: Ringde du igår?

• FruTez

Håller med Linum om att man blir alleles glad och uppåt av att läsa era inlägg! Hihi! Nu har jag lagt upp två bilder på vår tomt i min blogg, är det förresten någon som läser den eller skriver jag för tomma öron?

Ab: Lördag är vi bjudna på 30-årskalas, så skriv upp oss på fredagen. Får se vilken dag de flesta kan!

• FruTez

Linum: Abbe önskade nära nordstan och Brunnsparken och det finns ett ställe Sweet Coffebar som ligger där och har öppet till 21.00. Annars är det väl Fr. Olssons som ligger nära!

• FruTez

Linum: Du vet entren till Palace? Som ligger mitt emot affären Shock? Sweet Coffebar ligger granne med den entren. Närmare från Spårvagnen (iaf) kan man nog inte komma! En cool grej med stället är att de har filmtema så du kan beställa tex. mackor som heter t.ex. Scarface!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....