Fikasugna GbgFruar träffas igen....
ab: Jag började fundera på om det varit nån storm eller nått i November, men kan inte komma på att det var det!
ab: Jag började fundera på om det varit nån storm eller nått i November, men kan inte komma på att det var det!
Frujj: Jag använder en del MUS produkter. Foundation, läppglans och ögonskuggor! Är det nått speciellt du tänker på?`
Pratade med gravida kompis nr. 4. Hon sa att det var snöstorm där hon bor, mellan Gbg och Borås! Jag vill inte ha mer snö nu, vi ska ju fixa med tomten i helgen...
Frujj: Kikade på SMHI´s hemsida och det syns ingen snö förräns möjligtvis på söndag!
Jag vill inte ha mer snö nu. Det ska vara varmt så vi kan bygga hus juh! *muttrar*
Strax dags för hemgång. Ska se om jag hinner promenera en sväng. Det ser väldigt mörkt ut på himlen...
KRAM på er tjejer!
Linum: Krya på dig nu!
Morsning!
När jag drog upp persiennen imorse trodde jag först att jag hade glömt att dra i den, för jag såg fortf ingenting! Det var en vägg av vit dimma som mötte mig! Jisses!
Bauti: Hmmm... har faktikt inte så jättestor koll på er som förr. Tror att jag har lyckats lite med att relaxa! Haha! Den jag kommer ihåg iaf som inte kunde är Addiz. Sen tror jag att de andra kan.
Usch... krasslig idag! Frös som bara den igårkväll. Vaknade vid 1.40 inatt och var jättekonstig i halsen. Precis som att jag var jättetorr och det hjälpte inte att svälja eller att dricka vatten så jag tog en halstablett och lyckades somna om. Vaknade ett par ggr. till, fast jättevarm istället! *bläää*
*känslan av rivjärn börjar infinna sig i mitt svalg* Hahaha! Inte så trevlig känsla.... haha! Tur att man kan hålla humöret uppe! Hihihohohohahah!
Addiz: Va var det ni skulle göra på söndag, hämta en hund? *nyfiken*
Ab: Åh, fingertoppen som är så känslig! *Skickar över en liten sekreterade som kan skriva allt du vill!*
ab: Usch! Hoppas att fontänen har stillat sig tills idag iaf! *klappar på huvudet och tröstar*
Hej Nibla: Ser med spänning fram emot ditt blogginlägg!
Ska bli kul att se er bullbagerskor på söndag!
God morgon!
Bauti: Vilken jättefin sida! Fast jag hittade ett litet stavfel: "Får både knopp & själ". Ska det inte vara "FÖR både knopp & själ"?
Addiz: Skulle du med och pyssla nästa vecka?
Är såååå rivjärnig i halsen! Fast jag har bullat upp, har tagit med mig tre sorters te (bla. citron och Mynta) har köpt läkerol och har även tagit med mig Bafucin. Nu låter det som att jag är görsjuk, men det är jag inte, bara lite krasslig. Men det är alltid så jobbigt när jag ska vara sjuk och idag är hon som hjälper vikarier ledig och orkar inte höra gnäll från de andra... Fatta att en gång när jag var riktigt krasslig (men jobbade ändå) så fick jag kommentaren från en kollega "vi är iaf. glada att du kom idag"! Alltså, de brydde sig inte om att jag inte mådde bra, utan hon brydde sig bara om att hon slapp jobba mer med att lära upp nån annan!
"bytjobb.nu.com..." TYP! Hehe!
Annars är det ju fredag idag och solen skiner! (än så länge) Statisktiskt sett ska det mulna på i eftermiddag.