Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Oj, kära Addiz! Synd att det ska krävas en krasch för att chefer kanske ska fatta hur man mår! Som Abbe säger, om du behöver hjälp så säg bara till! Commander weddingcrashers kommer som ett skott!
Oj, kära Addiz! Synd att det ska krävas en krasch för att chefer kanske ska fatta hur man mår! Som Abbe säger, om du behöver hjälp så säg bara till! Commander weddingcrashers kommer som ett skott!
Va kul med lite folk här idag!
Nibla: Va gött att ha en sån dag när man känner att allt är toppen! Njut! Och du... du e en vacker tös!
Addiz: Låter coolt med outfiten, glöm inte ta kort! Precis som de andra här så vill jag gärna se, är nyfiken i en strut!
Linum: Hade jag varit ledig så hade jag kommit och våldgästat din balkong och tagit hand om dig och Addiz! Gott att ha lite annat roligare att tänka på!
Kommer ju vara i "Foxland" över helgen och myssla, hade jag varit i stan så hade jag definitivt kommit och kikat på våra försäljerskor!
nides: Har du köpt kalender än?
Ab: Åh, va smarrigt det låter, själv skulle jag vilja ha en frozen strawberrydaquari och en poolkant!
Nån som har nått bra recept på just strawberry daquari?
Åh, jag längtar tillbaka till Las Vegas... när vi satt vid poolkanten med varsin liter strawberry daquari eller frozen marguarita!
Ojojoj!!!!
De ringde från Abbes jobb.... Jag har blivit kallad till en andra intervju! *darrar av nervosistet*
Denna gången ska jag träffa samma chef men en annan tjej också från personalavdelningen... *pirr*
hihi! Nått bra måste jag gjort för hon sa att jag hade igentligen hade 1 månads för lång uppsägningstid (har ju två) för att de hade behövt någon inom 1 månad, men sen sa hon också det var ju ändå bra att de fått informationen. Det betyder att jag antagligen kommit vidare för att jag var så himla trevlig och kompetent! *sträcker stolt på mig* *peppar mig själv*
Lite pirrigt, för det känns som att det är nu som de "svåra" frågorna kommer! Jag trodde att de skulle komma på första intervjun... ojojoj! *glad o nervös!*
En sak som troligvis kommer att komma upp nu är detta med lönen. Någon som har några pra konkreta tips? Vill ju ha det mesta jag kan få, men samtidigt inte förlora chansen till jobbet för att jag säger för högt bud...
ab: Tack för receptet! Jag har ringt centrala facket och fått några nuffror. Har även ringt till den lokala fackkvinnan, ett par ggr. denna veckan, men hon svarar inte... ja,ja... har ju iaf fått några siffror! Om man säger ett förslag, ska man säga tex. att man tänker sig en lön mellan ex. 2000 och 5000? Eller säger man en siffra, jag vill ha 5000kr?
*snurrar runt på stolen*
Wiiiiih!
Ab: Ja, då har man ju nått att jobba med! hihi! Jag tänker iaf. inte göra som när jag alldelles ny tackade ja till första bästa bud till detta jobbet! Hahaha! Jag måste varit en dröm för företaget!
Abb: Mysigt med båttur!
Linum: Den var bra! Hihi!
Här kommer en till med Nunne-tema:
En buss full med nunnor körde dessvärre av alpvägen och hamnade nere i en ravin. När de kom upp i himmeln, stod St. Per i porten och sade:
- Alla i ett led tack systrar. Detta är en formalitet, så jag nöjer med att ställa er alla en fråga.
Han vände sig mot nunnan som stod först i ledet och sade:
- Har du Syster Agnes någonsin rört vid en penis?
- Ja en gång när jag arbetade på sjukhuset nuddade min ena hand vid en.
- Nåväl du får skölja handen i vigvatten och sedan är du välkommen in. Sedan sade han till nästa nunna i ledet: - Har du syster Britta någonsin rört vid en penis?
- Ja en gång nuddade min fot i en penis när jag klev över en man som låg på stranden.
- När du har sköljt foten i vigvatten är du välkommen in.
Vid det här laget hade det blivit oroligt i ledet och en nunna trängde sig fram till St. Per.
- Varför har du så bråttom syster Harriet?
- Jo, om jag nu ska gurgla med vigvatten så vill jag gärna göra det innan Syster Benedicte sätter sig med röven i det.