Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Addiz: Tack för pompomsen!
Abbe: Jag trodde att du hade en timme, när du berättar om dina härliga lunchutflykter!
Addiz: Tack för pompomsen!
Abbe: Jag trodde att du hade en timme, när du berättar om dina härliga lunchutflykter!
Ab: Gott att ha den möjligheten med raster!
Linum: Tack och hälsa gubben och tacka han me! Skönt att han e tillbaka hemma igen och att det gått bra trots allt! Tyvärr så känner jag inte till nått botemedel mot sötförsittegetbästa, så det får du nog stå ut med att han e!
Linum: va betyder lytte igentligen?
Ok! Vissa uttryck har man liksom hört många gånger och fattar i det stora hela va det betyder, men ibland fastnar man på nått ord!
God morgon!
Va trevligt det låter med fika på balkongen, vet inte om jag kan eller inte... kanske ska åka till tomten... som vanligt så strular det!
Abbe: Ang. mat och så. Jag skulle gärna villja ha besked så snart som möjligt på vad man ska ta med på fredag till dig. Jag måste åka och handla idag, vet inte om jag hinner göra det imorgon!
Blev så irriterad på en kund... så kom han in och började rabbla upp ett registreringsnummer och pekade på ett papper. Jag frågade honom om han skulle hämta nått eller va det gällde. Han bara skakade på huvet, tittade sig omkring, såg en MAN istället och gick bort till honom!!! *surar*
Jäv*a gubbe...
Det lite roliga är bara att mannen han gick till istället kunde inte heller hjälpa honom! *moahhahhaha*
Hehe, det kom in en kund vars företag heter R.I.P Transport... Jag tyckte det var ett lustigt namn och funderade på ifall de är dödgrävare eller nått! RIP liksom... hehe!
Här var det lugnt!
Lite kul att pyssla med om tiden räcker till!
www.people.com/people/package/quiz/0,,20193583_20195097,00.html
Heeeelt otroligt... pratade just med min chef på bemaningsföretaget och berättade att jag fått jobb. När jag berättade var så frågar hon om jag träffat "namn på chefen på nya jobbet"! Då känner tydligen min gamla chef min nya! Hur stora är oddsen för det??!?!?
Morsning!
Carma: Va jobbigt det låter med träden, men gott iaf. att ni får bort dom. Är det väldigt stora träd?
Linum: Jag berättade för maken om det som hänt och han hälsar så gott till er båda och att ni ska krya på er!