• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Förresten, vilka är det som ska till Abbe på fredag?? *nyfiken*

• FruTez

Trevlig afton tjejer, dags för hemgång!

Krya på dig Linum! *kraamar om*

• FruTez

Tjingeling!

Var en timme tidigare på jobbet idag me, fast idag skulle jag inte jobba så jag gick och la mig i massagestolen med ryggvärmen på. Släckte lampan och bara slappade en timme, det var faktiskt väldigt gott! Hihi!

Jag får nog skippa picknicken imorgon, men som det ser ut nu så kommer troligtvis maken och jag till Abbe på fredag!

Addiz: Väntar på bild på helgens kläder som du nämnde! *nyfiken*

• FruTez

Linum: Jisses, Ojojoj! Kan förstå dig ang. det där med garderoben... hoppas att M mår bra trots omständigheterna och att han inte har ont!

• FruTez

Tack alla, så mycket för all hjälp! Ni är helt underbara!! Va tusan hade jag gjort utan er? Tack speciellt Abbe, min blivande kollega, för tipset!

Oj, jag har nog inte riktigt smält detta än! Vet inte var jag ska börja. Tänkte att jag ska ge mig själv denna dagen att bara fundera ut hur jag ska gå tillväga med allt och vad jag ska säga till chefer och sånt... ojojoj!

Nibla: Hihi! Mysigt att kramas! Jag har två mån. uppsägning och jag måste prata med min chef nu och planera upp och lämna in uppsägningen. Som det ser ut nu så börjar jag mitt i semesterveckorna i Juli så jag får ingen semester då utan tar senare istället. Ang. lön, jag har gett ett bud och fått ett annat tillbaka. Det är lite högre än vad jag har idag och så verkar det som att den går upp något efter provanställningen. Ska bara se att det står med i kontraktet.

Känns samtidigt lite vemodigt... jag trivs trots allt väldigt bra här och har lärt känna folk och fått några nya vänner. Sen kommer det bli konstigt att inte ha maken så nära längre. Det har varit en fördel att ha gångavstånd till honom!

Det blir nog bra tillslut...

• FruTez

Nibla: Bara det att jag saknar maken hela dagarna, trots att han brukar gå förbi på rasterna och vinka till mig! Hihi! Tänk då efter en jourvecka, då slänger jag mig om halsen på honom så fort jag ser honom!

Det kommer bli en omställning, det är jag med på... Kommer säkert att bli jobbigt i början, men man är ju en kameliont och jag vet att jag kommer att vänja mig ganska snart!

Nibla: Du ska se att du också en dag kommer att komma bort från bemaningsträsket... Hoppas bara inte att det tar lika lång tid som för mig, haha!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....