• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Bauti: Men herregud... Hur gick det med båten efter det? Och hur gick det med svågern?

• Linum

Tezz: Vi har varit i Tunisien i oktober. Varmt och skönt (speciellt i vattnet!) och inte så mycket folk. Testa det. El Kantaoui var vi i - kan rekommenderas.

• Linum

Vi har haft besök av våra toastmastrar i helgen. Fredag var slapp med thaimat och lite uppladdning inför lördagen. Kaffe på Da Mateo, sushi på Eriksberg och sedan hem för att byta om inför kvällens aktiviteter.

Vi såg fotbollsmatchen på Bergakungen. Det var kanon! Nästan som att se den live! Synd att det gick som det gick bara... Kvällen avslutades med tre-rätters med vin på Heaven 23. Vilken mat! Och vilken service!!! 4 timmar och 3800 kr senare var vi i alla fall hemma igen.

Gårdagen gick som i ett töcken... Aptrötta båda två. Idag är jag hemma och jobbar.

• Linum

Abbe: Gissa vem som beställde in extra jordärtskockscreme till huvudrätten och åt den med sked...! Såååå gott!

Vilket väder det är...

Vad har ni för midsommarplaner, flickor?

• Linum

Tezz: Tror du att du hinner med mitt kort? Annars vänder jag mig till Carma (tomt hot... )

Vi låg på stranden i Port El Kantaoui i en hel vecka. Inga utflykter, bara läsa böcker, sola, bada och äta god mat. Måste nog säga att det var den bästa stranden jag någonsin badat vid (och då har vi rest MYCKET...). Vi bodde på Vinci El Kantaoui (med frukostbuffé - hett tips eftersom det saknas riktiga affärer).

• Linum

Abbe: Menar du nästa års semester eller i år

Vi har semester v30-32. Eftersom vi båda har börjat på nytt jobb blev det inte längre än så tyvärr...

• Linum

Abbe: Sitter här och funderar hur barbierosa päronbuggnaglar ser ut... Är inte päronbugg grönt?... *funderar*

• Linum

Tror att det var hallonsmak om jag inte missminner mig.. Fast jag förstår ändå att naglarna är sommarsnygga som *piip*

• Linum

Har man fortfarande drop-in på salongerna inne i stan? Har aldrig klippt mig här i Göteborg...

Vill klippa mig IDAG helst. Får nog strosa omkring och hitta ett bra ställe. Några tips?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....