Fikasugna GbgFruar träffas igen....
*linum fixar lista*
*linum fixar lista*
Jag fixar ingen lista. Måste åka iväg till min magnetröntgen.
Jag kan ta med mig någon slags tunnbrödrulle eller nåt. Alla kanske inte ska ha med kakor och bullar? Jag kommer i alla fall kräkas om jag inte får något riktigt i mig...
Tjipp
Jaha
Uppe med tuppen och ont i benet. Jag har fem miljoner myror som tävlar i orientering i mitt högerben idag...Gött.
Tittar in lite senare när ni är vakna istället.
Jag gick och lade mig i pausen igår... Herregud vilket dåligt spel! Värre än damallsvenskan... *muttrar*
Sverige hade ändå inte klarat av Hollan, så då var det lika bra att inte gå vidare alls. *vinkar hejdå till Lagerbäck* Synd att Svennis gick till Mexiko...
Nides: Hur har det gått med biljetterna? Bokade och hämtade?
Jag förstod inte heller... Vi kommer nog att både höra och se bra!
De förbannade badbyxorna jag har beställt till M har inte kommit än... Hrmpf... Så det blir bara biljetterna att ge på söndag. Du kan dock behålla dem så länge - han får ett kort med en beskrivning av spektaklet i.
...ja... Han fyller 30 på söndag. Lillpojken blir stor... Ja, jag har snott ett riktigt lammkött
Miss igen. -76:a. Finfin årgång. Som ett riktigt fylligt vin med ganska söt eftersmak!
Tezz: Posten kommer väl vid 2-tiden tror jag.
Abbe: Sööötvovve!
Nu jagar jag ett paket på posten... spännande när man inte har kollinummer eller nåt...