• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

det är så när man har för feta fingrar o alldeles för snabba tankar

nu är huset målat två gånger med gul färg så det är klart. I dag blir de färdiga med gavlar, vindskivor o liknande. Sen är det bara fönstren kvar. Det är GULT om man säger så

Tezz- spännande med huset. Hur stort är varje våningsplan? Har du fler bilder *nyfiken*

• Ab fab

155 kvm är ju stort, lovar att ni får plats Våra två våningar är 180-190 kvm o vi går ju inte på varandra*s* När allt är uppe komme det kännas rätt. O tänk på alla saker du skall slänga!

• Ab fab

nej nej... alltid färre saker in än ut

• Ab fab

O skall du på Seaside på Björkö? rapportera hur det var. har bjudit dit R i juni på överraskning. Han fick rebusen igår o har inte löst den ännu

Nides- tack för sällskapet igår

• Ab fab

för min del går det jättebra men jag tror Carma kollade runt vad som passade bäst. Men 7 och 14 kan jag åtminstone

• Ab fab

Jag kommer gärna. O numera har Nides almanacka Så hon kommer npg bli bättre på att planera. Jag är jättenyfiken på alla trädgårdsframsteg!

• Ab fab

lördag passar inte mig tyvärr. stort schalagerparty för min del. addiz kan ju inte lördag heller, hon landar först söndag

• Ab fab

Almanacka är bra att har. jag kör både klassisk o digital. Men å andra sidan fungerar jag ju som levande outlook för R....

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....