• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

då behöver du bara en personlig almanacks-coach

• Ab fab

Tänk va skönt att det bara är sex veckor kvar. O att du får lämna det där galenpannestället sen.

Ser verkligen fram emot att få se dina bilder. Den är nästan dem jag sett minst av... av naturliga anlednignar *s*

• Ab fab

med tanke på kakorna i fredags... MUMMS... jag åt glatt upp resterna dagen efter. Fast nu kom jag ju tänka på din suveräna passionsfruktspaj. jamjam

• Ab fab

kakbuffé tycker jag verkar vara en perfekt måltid

• Ab fab

God morgon

Linum- va synd att du inte kommer. Men kan förstå att 60-års dag går före *s*. Hoppas vi kan hitta fikatid snart i alla fall.

igår var en bra dag. Träningspass efter jobbet. Grymt svettigt, träningsvärk i skinkorna idag.

Sen blev det räkor o vin med mina festplanerarkamrater. Enormt trevlig middag. Hemma vid 23 så lite trött idag

idag blir det lugnt på jobbet. Skall inte producera så mycket hade jag tänkt. Lunch med vännina o sen föreläsning på eftermiddagen. veckohandla o sen är hela familjen samlad för grillning i kväll. WOW har inte sett dem mycket i veckan.

Det blir hemgjorda hamburgare, grillade grönsaker, dippsås med parmesan o basilika. Rosévin tror jag.

• Ab fab

Frujj. tonåring... nix. har tillräckligt många o nu är de stora o surar inte längre Det blir bättre.. jag lovar

• Ab fab

kommer inte idag som du förstår men mental support i form av headbangning från förorten kommer till dig

• Ab fab

hej Carma- spännande med utbildningen. Skönt att ni slipper se filmen där Gudrun Schyman föder barn åtminstone

• Ab fab

nu skall jag gå o lära mig bli effektiv. Lovar att rapportera

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....