Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Tezz- ingen husrapport idag???? Nyfiken!!!
Tezz- ingen husrapport idag???? Nyfiken!!!
God morgon
Carma- tack för igår. Det var jättetrevligt. jag fattar inte att tiden alltid går så himla fort när vi ses Gillade verkligen bilderna. Du har ett fantastistk skratt på bilderna.
Tack för kakreceptet. för er som inte ar där- ett recept att komma ihåg. Mums.
Annars har det varit en ok helg. Lite för mycket hemfix bara- städa, rensa i trädgården, förbereda inför studenten. Schlagerparty i lördags. Allt som hörde till med quiz, poängsystem, plockmat o glada vänner. Vi dizzade det mesta under högljudda och bitchiga kommentarer jag gillade Norges låt.
Igår hade hela familjen arbetsläger- rensa rabatter, kratta o annat fullkomligt urtrist. Tur att jag fick smita till Carma
var på en kanonföreläsning i fredags. handlade om personlig effektivitet. Massa idéer o tankar efter det.
Nu väntar en intensiv vecka- målarna är klara på onsdag så då skall det röjas, Malmö på onsdag, svärföräldrar kommer, laga mat till 40 personer o så student på fredag.
Nides- nyfiken att se hur du ser ut.
Var det en bra spelning?
ledsen men kan inte onsdag. Skall till Malmö på möte
Linum- hoppas verkligen det blir bra för dig snart. Tycker så synd om dig.
Hur var det på 60-års dagen. Var det han som är tvungen att byta jobb?
ledsen men den här veckan funkar inte för mig. Jobb, svärmor o matlagning gör dagarna för få tyvärr
Det brukar vara svårt att få ihop vid sommarstart men jag har rätt tomt i min almanacka
5/6
9/6
13/6
14/6 för då är det fotboll på TV... grrrr
15/6
17/6
19/6
tufft att vara sjuk så mycket. men det är vår.. man kan leva på luft, sol o kärlek. O väninnor som tar med rosévin En picnic i trädgårdsföreningen kanske?
tredje kan inte jag o jag tror inte addiz o linum kan då heller
var nog lite otydlig ovan. det är de dagar jag kan