• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Jag är ledig i morgon med. Hur skönt som helst. Men det skall jobbas rätt hårt. Idag skall jag hemma o laga mat för alla gäster i morgon. Vi blir väl så där 40 tror jag. Champagnefrukost, mottagning o eftersits i morgon. Lördag skall det bara slappas!

Nibla- fasiken va skönt det lät med kryssen igår. Mysigt värre

• Ab fab

Kokboken blev kanonsnygg *utan självkritik*

Ja det blir nog bra. Skall bara lyckas hålla svärmor från köket. Det torde vara den svåraste uppgiften av all....

• Ab fab

vet inte om jag är hemma men rickar o svärisarna är hemma. se till att bli bjuden på glass!

• Ab fab

Tack snälla Carma. Vilket vackert kort! Håller på att skriva det nu.
    Min finger ser förfärlig ut. Högg av större delen av en nagel igår. Jäklar va ont det gjorde.

Nu riggas det för frukost. Jag är mest trött

• Ab fab

Hej på er
    En lång, intensiv och tröttsam helg är över. Svärmor är hemskickad och huset är åter lugnt. Studenten var jättelyckad. studenten själv var lycklig, full o kär.. precis som det skall vara.

Men att ha 50 gäster, svärmor i huset o exfru brevid var lite väl mycket så igår när de sista åkte hem gick musten fullständigt ur mig. Picnic med vänninorna i solen var precis vad jag behövde.

Linum- vilken härlig lördag kväll. Låter underbart. Mejlar dig om en jobbfråga också
    Nides- hur går det med premiärkalaset? Hoppas du mår bättre också

• Ab fab

jag tränar yoga 1730-1830 men är någon kvar i stan för ett glass efter det hänger jag gärna på!

• Ab fab

åh bauti vad jag längtar efter att du skall fixa mina naglar. Jag har små stumpar just nu o fredags hög jag av en nagel med globalkniven....

• Ab fab

Stödstrumpor är bra på alla flygningar. I och för sig är jag ju jättegammal

ang fika. bara frujj kvar. men än så länge är det bara två dagar som alla kan. Så preliminärboka 24 -25 juni i almanackan

• Ab fab

finns det inte stödstrumpor som nätstrumpor eller svarta spets? Synd

• Ab fab

vilka härliga helger ni har haft. Mysigt.

jag har gjort syrénsaft. Den är rooooosa.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....