• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

ja även om match racen inte är så stor längre är det ju hyfsat mycket folk där då

• Ab fab

Hej
    en lång o skön helg till ända.
    I torsdags så jobbade jag halövdag Sen åkte mamma o jag till Läredalens trädgårdar. Vilken mysigt ställe. Mumsig fika i solen.

Fredagen hade vi grillkväll med vänner.Argentinsk mat o massa prat. Himla skönt. Några sov över så gemensam frukost. Sen packade R o jag oss iväg till Onsala för sol o hav. Inget bad tyvärr Idag har vi städat, varit på stan o sen ätit födelsedagsmiddag. Tonåringarna fyller år i morgon så vi firade lite idag. Tapas på La Sombrita var inte fel alls.

Passade på att fika med vännina o plocka fläder så tack Carma men har redan plockat. Vill du att jag gör saft åt dig? Fixar jättegärna det om du vill.

I veckan är jag i Finland större delen av arbetsdagarna. Fredag är det AW på jobbet. Band o pilsner på terrassen o himla bra utsikt över racingbanan på Bananpiren

• Ab fab

Inte tvillingar - det är två års skillnad på dem men de fyller år samma dag. Himla praktiskt

Jag fixar gärna åt dig om duinte orkar. Hemleverans ingår!

• Ab fab

Tjing o god morgon
    Frukost bestående av tårta så här på morgonkvisten men det var trevligt

Jobb jobb o jobb. Sen blir det Helsingfors i några dagar

• Ab fab

Hej vännen
    Hoppas du inte använder för mycket av din energi på att hjälpa alla andra. Du behöver den så väl för dig själv. Skönt att höra att hon insåg behovet av hjälp

• Ab fab

Tezz- när skall du ha möte med din arbetsledning? Är det denna veckan?

• Ab fab

japp det var det mötet jag menade. jag trodde du skulle vara med. men ingen definitiv datum ännu?

• Ab fab

Det blir bättre när du kommer hit. Riktigt anställning, mer betalt o snälla kollegor *ler självgott*

• Ab fab

bauti- åkte förbi salongen i lördags. Vinkade

• Ab fab

tjing. nu sticker jag. funderar på lite shopping innan hemgång, vi får se om jag hittar lite skor kanske

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....