• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Linum

Sitter och kollar på "Juno". Verkar ganska kul faktiskt.

• Nibla

Välkommen tillbaka till jobbet, Tez!

Linum, surt med banken! Gå till någon annan bank. För att svara på din fråga hur alla andra har råd att köpa hus, så kan jag säga att vi inte hade kunnat köpa det huset vi har nu om vi inte gjort en rejäl vinst på försälningen av bostadsrätten som vi 2004 köpte loss. (Tidigare hyresrätt) Surt om man som förstagångsköpare bara ska ha en chans att köpa hus om man går den vägen....

Ikväll ska vi ha gäster, min kompis från aupair-tiden i USA och hennes pojkvän. N är på väg hem från Stockholm nu bakfull som ett ägg då han var ute och festade till kl 4 imorse. (Han var på nån gala med kunder) Roligt för honom att sitta och vara social ikväll! HA! (Som man sår får man skörda!)

På lördag ska vi på 15-årskalas hos N's kusin. Vi köpte en Guccisminkväska till henne i Kuala Lumpur. (Åh vad äkta den är!)
    Jag får nog hoppa pysslet på söndag. Känner att jag måste lägga lite tid på hus och trädgård.

Grattis till Addis!!! (Som är på kurs idag)

Kram på er

• Ab fab

Låter som en bra helg Nibla. Plåga N ordenltigt
    Du kan ju komma förbi o fika med oss på söndag om inte annat.

ang vårruset... förträngt... *s*

• Linum

Juno var bra. Se den.

Har just bråkat med en granne som inte kan stänga sin dörr utan att smälla igen den. Vi pratar 1 gång vart 5:e minut eftersom de håller på att flytta. Det är extremt lyhört i vår trappuppgång...
    Dörrarna har sprint vilket gör att de går att smälla igen och låsa. Det verkar vara så man gör här... Blir helt skogstokig!!!

Det är kanske bara jag som stör mig på det.

• Linum

Haha

Nu stängde han dörren ordentligt!!

I won!

• Linum

Om man ringer telias kundtjänst och hamnar hos den automatiska hjälpen och sägar "men för helvete", så säger rösten: "Förlåt, jag uppfattade inte ditt ärende"...

• Ab fab

telias kundtjänst... grrr. de skall plågas... idioter.... berättar nån gång om deras okunniga agerande....

• Linum

Fast när jag väl kom fram var hon rätt trevlig faktiskt...

Jag AVSKYR automatiska röster... Brukar bara j*vlas med dem

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....