• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

hmm.. när jag tror jag tittar förbi....

• Ab fab

nam nam... mums... men får nog satsa på skumpan på 40-års kalaset

• Linum

Kan inte banken ringa snart så att jag vet när vi kan åka dit och prata lån!!!

• Linum

Har hittat ett jättefint hus! Mellan Mölnlycke och Lindome.
    Vill bara kolla vad vi har för möjligheter innan vi ens åker och kollar på det.

• FruTez

Linum: Åh, va spännande med hus! Förresten, vad menas med att du är överrörlig? Jag ser inför min inre syn en sån där cirkusakrobat-ormmänniska som kan vända och vrida på sin kropp hur som helst!

• Ab fab

Hus? Nice? Mycket plats för katterna o dina väninnor naturligtvis.

Överrörliget är inte så bra. Jag är sådan i axlarna o anklar. Lite opraktiskt för min del men har inga problem som tur är. Min massör brukar grumpa lite

• Linum

Tezz: Det är nog sån jag var förr... Jag kan vika mig dubbel och lägga pannan mot knäna, gå ner i spagat etc. Det är inte så bra säger de som kan det där...

Hus=jättefint, lagom stort, plats för missebarnen, ingen trafik. Kanon helt enkelt. Och vi som inte ens skulle ha hus... Imorgon har vi möte med banken för att kolla hur mycket vi kan låna.

• Bauti

HUS!!!
    Vilket då *kastar mig in på hemnet*

Har inte varit något salongs tjohejsan idag. Vibekes arbetskamrat har dött, så hon är på gamla skolan och pratar med de andra arbetskamraterna.
    Lite tråkigt.
    Allt bler så mycket jobbigare helt plötsligt.
    Sedan ringde en killkompis som har blivit dumpad av sitt livs kärlek.
    Anna (en kompis) har åkt in på akuten för vad dom tror en liten strok på lillhjärnan.
    ALLT kommer på engång.

Så på söndag vet jag inte om jag hinner komma. Känns som jag måste hinna ifatt mig själv först.
    Har ju lovat mig själv att inte stressa, lättare sagt än gjort.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....