Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Kan inte sitta still! Nu måste jag förbereda mig lite... nån som har tips på vad man ska tänka på innför en intervju?
Tezz- va kul med intrevju! Grattis
Svar o frågor till en intervju:
Vad tycker jag sämst om
Varför har jag sökt jobbet
Jag är som person
En bra chef kan?
Mina starka sidor
Svagare sidor
Min fd chef ser mig som
Mina mål i livet
O glöm inte att skriva ner ett par frågor att kunna ställa till intervjuaren
Godkväll. Har inte haft tid att skriva samman nån bröllopsberättelse idag, har varit på vattengympa! Får försöka i helgen. Har bestämt mig för att köra sveriges storstädning av huset i helgen, tvätta fönster och frosta av frysen osv... har börjat förbereda mig mentalt.
Vattengympan var helt ok! Har inte rört på mig på länge....
Tezz: Grattis till intervjuinbjudan! Jag tycker att intervjuer kan var väldigt olika, har ju varit på ett par stycken den senaste tiden och den ena gången har det varit trevlig stämning, mer som en fikaträff, nästa gång har det varit stelt och uppstyltat efter konstens alla regler. Ska se om jag kan komma på några frågor jag har fått.
Har ringt vårt försäkringsbolag idag ohc de skickade vidare en order till rått-saneringsfirman. Hoppas de hör av sig snart! Har nojjor att det ska krylla av möss under vasken när jag öppnar dörren dit. Så nu vågar jag knappt slänga några sopor...
Godkväll
Linum: GRATTIS!!! Jag måååå du leva!!!!'sjunger jag med nyvaken röst* Hoppas du har haft en bra dag trots kramp.
Ab: Såg att det var fullbokat till den 10 maj. Synd, men det kommer fler tillfällen. Vi har ändå funderat lite på att gå på trädgårdsdagarna på Liseberg då. Har för mig att dem var då.
Tezz: GRATTIS till intervjun. När är den? Ska hålla mina tummar stenhårt för dig!!!
Igår och idag har vi haft trädgårdsdagar efter jobbet. Känns jätteskönt att äntligen vara igång. Idag har maken fixat med framsidan och målat slipersen och jag har kapat grenar på träd och buskar. Hehe, skitkul. Jag har nästan svårt att sluta. Känns lite tråkigt bara att jag inte kom åt ordentligt på fläderträdet. Grenarna känns så bräckliga att jag inte vågar klättra i det och hittade ingen stadig stege att stå på.
Frujj: Usch och fy för möss inomhus. Sina husdjur vill man allt välja själv.
Nää, dags för att lägga sig i sängen och sova istället för soffan.
Godkväll,
Nu ska jag gå lägga mig snart, tänkte skriva några rader annars blir det väl inte av.
Linum: Grattis, Grattis o Grattis, hoppas att du har haft en underbar dag. Puss på dig!!!!!!!!
Oh Tezz: Hurra! va roligt. Jag har en del matrial på vad man ska tänka på o så, skickar över de imorn.
Nibla, skoj med bebis spark.
Frujj, möss???
Addiz: ska du flytta?
Bauti: FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT att jag inte kom i söndags. I'll make it up to you.
Har jag missat nåt??
Saknar alla. Få se om jag får en stund över, Har lite mycket på jobbet.
GODNATT OCH GO'MORN!!!
Godmorgon.
Tez, du måste berätta hur det gick på intervjuven *nyfiken*
Skall iväg till wella idag och betälla färger mm. Det är full fart varje dag nu.
Loppis- om det står fullbokat på hemsidan är det inte riktigt sant. Vi fick bord när vi ringde trots allt!
igår var jag provmodell. Jättekul! Åtta tanter som provade kollektionen. Fick femmhundra i presentkort i ersättnign så en ny jeanskjol fick följa med hem. Sen blev det fika med vänninorna.
Skall vi fika någon dag?
Godmorgon,
Ab: va roligt. Nya kläder och presentkort är ju aldrig frl.
Apropå loppis, så ska vi stå på kommersen nån dag har vi tänkt oss. Har såååååå mycket jag vill bli av med.
Fika låter fint. Nästa vecka nåndag??
Tisdag eller torsdag kan jag definitiv.
Vad har alla för planer idag??