Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Godmorgon!!
Tack för igår tjejer. Älskar verkligen att umgås med er, som balsam för själen
Då börjar det på riktigt idag med salongen.
Carma: jag vill nog med oxå på söndag, blir lite beroende av er
Hoppas att du kan komma på fredag, om du orkar.
Så, då beger jag mig till Kungsbacka, tjing tjing
Tjingeling. O god morgon
En trevlig men arbetssam helg till ända. Det var mycket bra, städa o rensa i helgen... Brrr
Veckan är lugn. Träning o jobb som vanligt. Men i morgon skall jag vara provdocka på Lindex. Det skall bli spännande o se vad de hänger på mig. Ett Tupperware-party skall jag hinna med. inte för att jag vill utan för att jag känner mig oartig att inte gå. Fika o prata skit istället
För er bullbakerskor
brollopsplaner.blogspot.com/2008/04/en-mycket-stor-anledning-till-att-en.html
Carma- hur gör vi med loppisbord. Vill du vara med? Jag försöker fixa det i så fall
Bauti: Du är välkommen.
Ab: Visst var det 10 maj? Ska kolla almanacka och om jag har någon ordning på sakerna hemma. När behöver du veta?
Ab: loppis 10e maj? Var, när, hur och hur mycket kostar det? Kan man kanske få plats? Känner för att rensa ur en massa... Framförallt om vi ska flytta till Åre så vill vi ju ha så få grejor som möjligt...
japp 10 maj på Bellevue. Det är nog rätt fullt där redan men ringer om ni ger besked. Den här veckan vore bra?
Addiz- är du fortfarande i flyttartagen? Roligt för dig men synd om oss
Hej hej
Är så ledsen att jag missade ER. Hade ju haft så mycket roligare med ER med all sannolikhet. Men det började bra. Jag skulle ju träffa min kompis som var min toastmadam.
De går ju i giftastankar. Det har de gjort i flera år. Långt innan jag började planera mitt bröllop. Och jag blev ju självklart jätte glad för det.
Men de kommer inte överens om vilka de ska bjuda. Försökte medla igår, men det blev värre och värre. Han har ganska stor familj. Bara hans kärnfamilj är ca 40 personer och hennes består av mamma och lilla syster. Hon vill ha ett bröllop på ca 80 gäster, alltså får han inte bjuda mer än kärnfamiljen. Hahhahaha och detta landade jag mitt i igår. Oppps!
Nåja, hoppas att det är många som kommer nu på söndag som man kan träffa iaf.
Hoppas att sjuklingarna mår bättre idag.
Hej tjejer!
Saknade er igår, hoppas ni hade trevligt! Var det nån som tog kort?
Är hemma sjuk idag och kommer nog att vara hemma imorgon också. Förkylningen sitter precis på stämbanden och luftrören. Nån som har nån bra hemmakur? Jag börjar tröttna på citronte med honung!
Ska nog ta ett kort på alla halstabletter jag smaskat på! haha! Det får bli morgonendagens blogginlägg! hehe!
besöka läkare är ett bra tips det skadar inte när det satt sig på luftrören
tog några bilder men har inte lagt in dem - skall sen om jag kan fixa det i veckan
Tjingeling!
Bauti: Jag är hemskt ledsen över att jag inte kunde komma igår. Jag hade sådan värk och kramp i ena benet att jag blev blind...pga alla tårar... Idag är det lite bättre.
Hoppas att ni alla hade kul igår. Det brukar ju inte vara så svårt...