• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Bauti

Abbe, jag är bara tacksam att ni säger till. Kan bli pinsamt om någon annan påpekar det. Tex en kund.

Blubb blubb så länge!

• FruTez

Dax att gå hem o kurera sig, Ha en trevlig afton! KRAM!

• Bauti

Hej girls

Va fasen är på g. I går stod jag i trädgården och njöt av att våren kommit. Vaknar idag och det är SNÖ ute. Typiskt, jag som skall hämta en kökssoffa ( med öppet släp) som skall vara i salongen.

Jaja, det kunde varit värre.

Ses i morgon.

• Nibla

Tråk-lördag!

Jag ska måla vårt matsalsbord, N är ute och eldar. Det ser ut som fan här hemma, "mount tvättberg" ligger i källaren och väntar, dammråttorna hopar sig....Fy!

Ska i alla fall bli skoj att träffa er imorgon!

• Ab fab

samma här. tråklördag och transport i öppen kärrra. Men nu börjar vi bli klara. Vi har bytt sängar med mamma så nu har vi en mindre säng i gästrummet. Tippen, lämnat in en antik soffa på reparation, städat, lagat mat. nu frostar jag av frysen. vinet ligger på kylning så snart skall jag softa i soffan

• FruTez

Jag har också tråklördag! Har suttit/legat i soffan hela dagen och zappat. Är hängig och förkyld och har tappat rösten!! Känns så tråkigt att sitta hemma och inte ens kunna ringa och tjöta med någon... Hoppas att rösten kommit tillbax imorgon nu när det äntligen är dags för en BT träff! Jag vill ju träffa er bullbagerskor och er som inte bakar och se Bautis bröllopsgrejer juh!

*suck*

Får väl återgå till soffan... har nästan lite lappsjuka! Maken har varit på tomten hela dagen och grejat.

Ha en trevlig afton tjejer! *C U l8er*

• Nides

Hej tjejer,

Vilken underbar väder. Linum hoppas att ryggen känns bättre och Tezz, krya på dig tjejen.

Själv satt jag barn vakt åt Nova igår. Sötisen sov i mellan oss. Hon sparkade vild hela natten, J sov som en stock, Själv fick jag inte många blund. Trött som en as.
    De var och hämtade henne nyss. Ska lägga mig och sova en stunde nu!!!

Sen så sa jag ju att jag inte kunde komma först pga att jag var tvungen och träffa ett kompis par och så kom jag på att vi inte kunde träffa de så jag kunde komma o träffa ER ändå, men gissa vad? Jag glömde ju avboka det. Så hon ringde nu och frågade vilken tid vi ska träffas och så berättade jag att vi inte kunde för att J repar, men så säger hon men det gör inget och vi två kunde träffas ändå.
    Så nu ska jag träffa henne. Vet inte om jag hinner bort till ER.
    Men ni få ha det så bra.

Kram kram

• Bauti

Hej

Det verkar inte vara så många som kommer idag
    Det blir lite svår att beräkna maten (som redan är klar).
    Men ni som kommer, kommer att ha MYCKET mat!

ses snart

• Ab fab

Tack snälla B för trevlig fika. Fasiken vad tiden gick fort. Om du vill kolla bloggar så använd www.bloggkoll.com så kan du söka efter kategorier.

O alla sjuklingar- KRYA PÅ ER

• Carma07

Godkväll

Som vanligt hänger jag här innan jag går och lägger mig.

Bauti: Tack för god soppa och efterrätt och bildvisning. Så kul att träffa er. Håller med Ab om att tiden verkligen flög iväg.

Addiz: Du kan låna duschen på jobbet på söndag. Tycker det är lättare att vara där eftersom vi inte riktigt vet ännu hur många vi blir.

Tezz och Linum: Krya på er!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....