Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
August Rush? Har aldrig hört talas om den. Måste kolla upp.
Är det någon som har sett "Trångt i kistan"? Ska vara en brittisk rolig film. Min syster sa att den var bra.
Ja trångt i kistan var bra. Rolig brittisk film. O så gillade jag "This is Britan" mycket.
Såg Pans labyrint härom sisten. Den var inte bra...
Och jag som gillade Pans Labyrint! Tyckte att den var kusligt bra. Riktigt vackra miljöer.
This is britain har vi faktiskt, men har inte lyckats kolla på den än. Var den rolig? Det låter ju inte så kul med punkare...
Rolig.. nja ... snarare klok o tänkvärd. sen skrattade jag en del men jag gillar ju knäppa britter.
pans labyrint blev jag så besviken på. fattade inte att det var så mycket fantasy. O sen blir jag trött på när elaka människor är bara elaka
Då gillar du inte Askungen heller då?
Skämt å sido... Det är trevligare med filmer med vändningar i än något som bara är som det är (OBS! Gäller ej kärlekskomedier!!!).
WAZ var bra. Går på bio (tror att jag skrev om den förra veckan).
Linum: Jag antar att jag inte prickade rätt alls när jag rekomenderade några filmer?
Tezz: Men... vad fasiken! Det inlägget måste ha försvunnit!!! Jag skrev som svar till ditt inlägg: Walk the line har vi fortfarande inte sett. Tack för tipset. De passar bra ikväll efter "Så ska det låta"!
BT är lite godtyckligt vad gäller att visa inläggen man skriver..
en av mina favvofilmer går på TV i helgen (tror jag) A beutiful mind. Det är underbar
en av mina favvofilmer går på TV i helgen (tror jag) A beutiful mind. Det är underbar