• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

ingen tv3 hemma. trist. men nu skall jag åka hem. packa upp väskan, fylla kylskåp o se om huset står kvar efter helgen.

ingen spännande kväll alls

• Ab fab

God morgon

Välkommen hem Nibla. Det låter som en underbar semester men som om KLM skall få sig ett reklamationasbrev. det är värt en hel del pengar med så lång försening. Jag kan inte EU-reglerna tyvärr.

Linum- stackare. Det låter förfärligt. kan du hitta någon naprapat idag? skall du verkligen vänta tills på torsdag?

jag har varit hos tandläkaren. betydligt fattigare nu erfteråt...

Addiz- nej va synd att du inte kommer på söndag.

Appråpås söndag- skall vi försöka hitta en dag då vi kan återgå till commando weddingchrachers

• Ab fab

Nu har vi haft brandövning. alla 300 promenerade iväg en bit. coctailpartystämning

• Ab fab

åh var kul att du kommer med Nides. jag roar mig med att terapiprata med en kollega i Madrid. Han sliter o vantrivs så det gällde att ha stora öron. O så pratar han engelska som Manuel i faulty towers....

Gjorde upp semesterplanerna i år. Det är många... Hihi

-fyra dagar i juli skall jag till Danmark med väninnorna. Helsingör, Louisiana o Gileleje
    -bröllop o sommarstuga med familjen
    -augusti blir det tåg till Paris, besök i Champagne, sen till Bryssel där R skall ha möte o sen åker jag till Hamburg för personalkonferens.
    -tre dagar i Barcelona med väninna i oktober
    -tre dagar i Riga i november med annan väninna

hihi.. mycket att se fram emot.

• Ab fab

Duktig Tezz! men eftersom du inte behöver prata med henne idag kan du ju ring apå de två andra jobben som jag tipsade om igår. det är bra att kolla innan man söker om det är något som passar så behöver man inte söka i onödan

• Ab fab

jag är inte aktiv. jag är ju lat som fasiken.

• Ab fab

R:s farfar var kirurg (typ 1800-talet*s*) Jag kan kolla om takterna sitter i *mohaoa*. Det finns faktiskt ett kirurgiskt instrument som heter som vårt efternamn. jag har aldrig sett det men jag använder gärna dig Linum som försökskanin....

Jag har beställt manikyr. Min söta personalförening ordnar sådant på Elisabethskolan. Luxury. fast det är länge tills dess tyvärr.

indisk mat till lunch. Rätt ok faktiskt. Ångbåtarna har vårpermiär på älven idag. Det ser härligt ut

• Ab fab

På fredag får ni kolla på TV4. 20.00 är kören från vårt bröllop med i talang 2008. eftersom jag inte hörde något på bröllopet skall det bli kul att höra hur de verkligen låter

• Ab fab

De heter Göteborgs killkör. Varför jag inte hörde??? Jag hade tankarna på annat ställe Alltså jag jag kunde höra dem men stirrade väl på R eller nåt sådant

• Ab fab

Det var nog en blandning- rädd- förälskad och uppslukad av stunden.

Vill du ha fler blogtips har jag en lååång lista på inrednignsbloggar som jag gillar mer eller mindre

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....