• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

jag var ju bortrest större delen av november men var det inte något snöfall?

• Ab fab

Hörde på radio om snön... bisart...

Bauti- ser fram emot VIP inbjudningarna;-9

MUS- använder deras grymma ögonpennor. De är mjuka o enormt bra enl amatörmålaren Abbe

• Ab fab

God morgon

shoppade konst igår. hur kul som helst. blev några riktigt bra saker.

ni som scrappar- hittade en blog med några idéer
    husmusen.blogg.se/

• Ab fab

Gå hem o var sjuk Tez- sitt inte kvar på jobbet! Det är är inte bra att plåga sig.

Addiz- synd att vi inte ses på söndag men vi kanske träffas 20.

fasiken-- skar mig i fingertoppen igår. litet jack. mycket blod, stort plåster. o svårt att skriva

• Ab fab

tack, det behöver jag. stort o klumpigt plåster på vänster ringfinger. O jag har ju lite fel på blodet så det koagulerar inte som det skall. Liten fontän ur fingertoppen igår

• Ab fab

God morgon
    bauti- va roligt. Jag ser fram emot att få vackra naglar. Du får ordna BT-dag för oss där. Tyvärr är jag kass på hemsidor men lite layout o korrektur kan jag hjälpa till med

Igår var stora hemfixardagen. Pep hem, städade övervåningen, dammsög, bäddade om o sådär. Veckohandling, röji köket.. japp det var så spännande det blev igår. Somnade som en gris 22 med boken på näsan

Vilken härlig morgon. Så vackert!

lugn kväll i kväll. Glöm inte titta på talang 2008 i TV4. Min kör är ju med Räkor o soffmys tror jag

• Ab fab

Bauti- sidan såg ju helt annorlunda ut idag. Snygg. Hittade bara en grej att ändra (f.d gourmet verkstan) skall vara (D.D Gourmetverkstan)

Ta hand om dig Tezz- gå hem o ät honung!

• Ab fab

(f.d Gourmetverkstan)
    menar jag ju

har du ringt på jobbet??????????????????????????????????????

• Ab fab

Skönt att det tar sig framåt L. har du sett little miss sunshine? Inte helt nu men gillade den verkligen. O du gnäll så mycket du bara orkar. Jag tycker verklgien synd om dig.

vi har totalt crash hemma vad det gäller telefon, tv o dator. suck, bredbandet har brakat ihop rejält. Så fick inte se dirty sexy money igår. Någon som såg?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....