• Nibla

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Hej på er!
    Jag kommer gärna på fredag till dig Ab. N skulle komma med men nu kommer min bror och hjälper oss med altanen så det får han prioritera.

Hur blir det imorgon?

• Nibla

TEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh, vad jag är glad för din skull. Önskar jag kunde komma bort och ge dig en stor bamsekram!!!
    När börjar du?
    Blev det bättre lön?
    Nu måste du tänka ut nåt bra att säga till dina chefer. (Om du nu väljer att tacka ja, vill säga)

• Nibla

Tez,
    Kan tänka mig att det är på gott och ont att ha maken nära på jobbet. Tänk vad ni kommer längta efter varandra och han kan lämna skvaller om "gamla jobbet".
    Sen har väl det nya jobbet en bättre geografisk placering, bättre kommunal transport om du nu ska pendla med tåg/buss från Foxland.

Nu är det bara jag kvar i bemanningsträsket.....

• Nibla

God morgon!
    Hade sovmorgon idag, så sköööönt. Ska snart iväg på en kurs och ta emot deltagare på konferensstället här vid sjön i förorten.

Vilka är det som är på inför kvällen i Addis inglasade balkong? -JAG!!!!!!!

• Nibla

Ab,
    tyvärr var jag bara där en stund på morgonen är nu tillbaka på kontoret. Hade gärna suttit på herrgården idag, det var en underbart vacker morgon!

Jag kan ta med mig nåt sött idag till Addiz. Jag har aldrig varit hos dig. Kan någon maila adressen till min jobbmail??
    Eller någon som hittar vägen och vill åka med mig i bilen?

• Nibla

Ab, jag tar Götaälvbron från Hisingen.
    Ett bra ställe att stanna på vore kanske parkeringen vid Operan?
    Det är inte så långt från ditt jobb eller?

• Nibla

Ska vi säga 17.15? Behöver du köpa nåt på vägen?
    Jag åker nog bort till ICA Maxi i Torslanda på lunchen och fixar godsaker.

• Nibla

hej på er!

Hade en dag fylld med möten igår, och haft ett tre timmar långt möte idag.
    Har börjat må väldigt mysko de senaste dagarna, går omkring och mår illa mest hela tiden. Igår på det ena mötet fick jag rusa ut mitt i för att kräkas. Höll på att springa ner VD:n på vägen....vår egna VD, alltså inte Leffe.

Satt ju i möte imorse så jag kunde inte ens lyssna. Någon som gjorde?

Atlas Design hette företaget med de måttbeställda skjortorna. Har inte hunnit kolla med N hur och var man får tag på dem.

Jag kanske kommer bort en sväng ikväll och säger hej med min brorson. Addiz, kan du ta med mina brillor?

• Nibla

Hej på er!

Orkade helt enkelt inte komma förbi igår, trots att lilleman åkte redan vid 19.30. De hade blivit ändrade planer så de sov inte över som först planerat.
    Har kännt mig kass de senaste dagarna, ont i handlederna, ländryggen och illamående. Inte alls skönt eller särskilt skoj.
    Jag måste nog bli bättre på att kunna slappna av, idag har jag tex hjälpt N med altanen och spikat i spik. Har därför ännu ondare i ryggen......(självförvållat)

Ska ner och svänga ihop en kladdkaka till kvällens gäster. En kompis, henne kille och föräldrar kommer förbi på grillning. Förhoppningsvis är golvet på altanen klar tills dess.
    Annars får ni komma och inviga den i sommar!

Kram på er!

• Nibla

Usch Ab, nån speciell anledning till varför du var ledsen, eller var det bara en sån där miserabel dag då du kände dig nere utan speciellt skäl?

Jag hade helt enkelt ingen ork att komma förbi och hämta glasögonen i helgen, får ta dem i veckan.

Idag har vi 1-årig bröllopsdag!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....